Umberto Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Neej! +1 Det där är en nooooob-avatar. Mm'kaay? Inte dålig - men den gamla var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Mm'kaay? Gillar inte avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Gillar inte avataren. Nows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Nows? Bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Tycker inte att en nos passar som avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Tycker inte att en nos passar som avatar. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 La in en signatur. Originalbilden har fin atmosfär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 y/n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 y/n? Het, why not... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Changed Avatar and Signature! Ganska nöjd över det, fortfarande ett lamt försökt med HDR ljus sättning men w/e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Changed Avatar and Signature! Ganska nöjd över det, fortfarande ett lamt försökt med HDR ljus sättning men w/e I like it! Very nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 I like it! Very nice! Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 (redigerad) I dislike it! Very not nice! Nä. Inte tvingar jag dig att gilla min heller så. Så länge du gillar't så. Tycker din gamla passade dig ganska bra. Redigerad 10 augusti, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Changed Avatar and Signature! Ganska nöjd över det, fortfarande ett lamt försökt med HDR ljus sättning men w/e Passar inte med forumets design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Passar inte med forumets design. Tror du det skulle bli bättre om jag hade bakgrunden (trät) som gtasajtens bakgrund? Om du förstår vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Tror du det skulle bli bättre om jag hade bakgrunden (trät) som gtasajtens bakgrund? Om du förstår vad jag menar... Ja, det tror jag åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Tror du det skulle bli bättre om jag hade bakgrunden (trät) som gtasajtens bakgrund? Om du förstår vad jag menar... Jag gillar den som den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 (redigerad) Ja, det tror jag åtminstone. Vet du vilken färg det är? RGB då... Edit: tack Bebben, men jag tror nästan som Kicken här, tänkte aldrig på att ha samma bakgrund som gtasajten, värt ett försök iallafall... Redigerad 10 augusti, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Vet du vilken färg det är? RGB då... Jag kan ingenting om fotoeditering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts