Adrian G Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) Haha. Här gick det snabbt. Visst det är en png. Men eftersom det fortfarande är en vit ruta runt om så är det ingen mening märé självklart ny sida <3 Redigerad 14 juli, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 But I do hate the small white stripes occuring. But still... SER DU STRECK? Plastbytta Kanske bara är min dator som renderar udda men detta vad jag ser Hörru du lillsnorre, kanske borde tänka efter. kan ju vara min upplösning? för nu när jag laddar ner den och så ser jag inte strecken LIKA tydligt. Men missar du det nu så blir jag rädd! http://pici.se/pictures/lhHdTvDZd.jpg EDIT: Haha, Huge puking Doggy! Haha. Här gick det snabbt. Visst det är en png. Men eftersom det fortfarande är en vit ruta runt om så är det ingen mening märé självklart ny sida <3 Ok, det kan ja ju fexxa. Men funderar på nytt tema, någon som har tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Kanske bara är min dator som renderar udda men detta vad jag ser Hörru du lillsnorre, kanske borde tänka efter. kan ju vara min upplösning? för nu när jag laddar ner den och så ser jag inte strecken LIKA tydligt. Men missar du det nu så blir jag rädd! Är ju för fan stjärnor lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Är ju för fan stjärnor lol Tror han menar den vita fyrkanten? Jag ser den iallafall inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 (redigerad) Verkar som den bara syns fail-IE edit: ändrade till en lite mindre bild så att den inte behövdes skalas ner så möed, så nu klarar även fail-IE att visa bilden rätt (funkar för mig iaf) edit2: denna var iofs inte menad som en permanent avatar, bara ett skämt som skulle försvinna efter en dag eller så, men den får fan stanna Redigerad 15 juli, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 edit2: denna var iofs inte menad som en permanent avatar, bara ett skämt som skulle försvinna efter en dag eller så, men den får fan stanna Neej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Är ju för fan stjärnor lol Du är ju borta med vinden, som Anrgy sa: Tror han menar den vita fyrkanten? Jag ser den iallafall inte. Men när jag zoomar på den i både Chrome och IE så visar den normalt. Men vid utzzomning/inzoomning så Verkar som den bara syns fail-IE och Chrome. edit2: denna var iofs inte menad som en permanent avatar, bara ett skämt som skulle försvinna efter en dag eller så, men den får fan stanna Ofta, den var ju skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Du är ju borta med vinden, som Anrgy sa Du som förklarar som en trattåsna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Du som förklarar som en trattåsna Haha nej, nu är det du som är dum i huvudet. Alle visade till och med bilder på var strecken är och ändå fattade du inte. Det kanske är dags att tagga ned lite nu? Det känns som du följer Alle och Agenten i varenda tråd de skriver i och försöker hitta något att klaga på. Men flera gånger så blir det helt fel, som i det här fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Haha nej, nu är det du som är dum i huvudet. Alle visade till och med bilder på var strecken är och ändå fattade du inte. Det kanske är dags att tagga ned lite nu? Det känns som du följer Alle och Agenten i varenda tråd de skriver i och försöker hitta något att klaga på. Men flera gånger så blir det helt fel, som i det här fallet. Håller med. Skärpning Gof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 och Chrome. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Bytte tillbaka till den större versionen då den blev beskärd bättre, dock så failar den i IE nu igen.. men de får Alle leva med testade förresten med Chrome, ser rätt ut där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Nej. Gjorde då... Bytte tillbaka till den större versionen då den blev beskärd bättre, dock så failar den i IE nu igen.. men de får Alle leva med Inget jag stör mig på JÄTTE mycket, det är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Gjorde då... Inget jag stör mig på JÄTTE mycket, det är skön Ser du det än? Måste vara något fel med din dator Inte sett det en enda gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Ser du det än? Måste vara något fel med din dator Inte sett det en enda gång. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Ser den också, Alle. Fast bara i IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Gissa citatet och vinn en kaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Gissa citatet och vinn en kaka! Stig Helmer - Riket. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 (redigerad) Gissa citatet och vinn en kaka! Stig Helmer i Riket? (:!!! Edit: Damn you, Boomer! Daaaaaamn yoooou.... Redigerad 24 juli, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Mm'kaay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts