eXotic Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Jag såg just RavenEs signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Jag såg just RavenEs signatur. Har du sett min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Har du sett min? Haha, men den visste jag ju om. Jag var ju med när du bytte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Jag såg just RavenEs signatur. Oh yeah! Det borde bli ett ordspråk eller något, alla ungar borde få det inpräntat i hjärnan i grundskolan så det sitter kvar hela livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Meow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2009 Vamos a la playa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Gizmo, wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Gizmo, wtf? I'm puking rainbows! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 I'm puking rainbows! And I like it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 I'm puking rainbows! And I like it! But I do hate the small white stripes occuring. But still... I like it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 But I do hate the small white stripes occuring. But still... Ser du streck lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 But I do hate the small white stripes occuring. But still... Din avatar är inte en png. Det är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Din avatar är inte en png. Det är jobbigt. http://www.gtasajten.com/forum/uploads/av-3210.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/uploads/av-3210.png Din avatar är inte en png. Det är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) Quote boomer: Ja? Adrian skrev att det är inte är en .png, jag länkade till den eftersom det är en .png? Redigerad 14 juli, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Rött är det nya svart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) Ser du streck lol Vad skulle du säga? Din avatar är inte en png. Det är jobbigt. (http://www.gtasajten.com/forum/uploads/av-3210.png) Min är inte png? Orginalt tror jag den var Gif, sedan omgjord till .png. BTW, varför så jobbigt ifall allt INTE är .png? EDIT: Shit, sorry killar. Såg inte era post's. Ni påpekade ju det före mig. Rött är det nya svart! How come? Kan jag ha ändrat standarden? Redigerad 14 juli, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) BTW, varför så jobbigt ifall allt INTE är .png? Den blir snyggare utan den vita rutan runt om? Edit: Hah, look who's talking. Inte tänkt på att jag också har en vit ruta. Tack giz! Redigerad 14 juli, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Vad skulle du säga? But I do hate the small white stripes occuring. But still... SER DU STRECK? Plastbytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Quote boomer: Ja? Adrian skrev att det är inte är en .png, jag länkade till den eftersom det är en .png? Där var du allt snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts