VickeX Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 (redigerad) Haha! Jo, jag tyckte om den! Du tar ju inte ansvar för det där heller. Vem är det egentligen som tar ansvar för dina inlägg? Edit: Gillar den föresten. Redigerad 10 juni, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Ny, tillfällig signatur. Störtskön. Nu var jag sent ute, men var det där mitt citat du hade i signaturen? Hade helt glömt bort att jag faktiskt har sett på Sopranos... Hur kommer det sig att du hade det som signatur? Avatar. Hmm, vad föreställer den? Kan någon snabbshoppa in en studentmössa på min avatar? Skulle bli mycket tacksam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Hmm, vad föreställer den?Det är ju en flygande robot som bär på en annan robot. Ser du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 (redigerad) Nu var jag sent ute, men var det där mitt citat du hade i signaturen? Hade helt glömt bort att jag faktiskt har sett på Sopranos... Hur kommer det sig att du hade det som signatur? Hmm, vad föreställer den? Kan någon snabbshoppa in en studentmössa på min avatar? Skulle bli mycket tacksam! (zooma in så ser du att det står "Kebab" på skärmen! edit: Självförtroende-breaker när Qouad leverar en mycket snyggare i posten nedanför. ) Redigerad 11 juni, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Nu var jag sent ute, men var det där mitt citat du hade i signaturen? Hade helt glömt bort att jag faktiskt har sett på Sopranos... Hur kommer det sig att du hade det som signatur? Hmm, vad föreställer den? Kan någon snabbshoppa in en studentmössa på min avatar? Skulle bli mycket tacksam! Det är din mössa, btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 (redigerad) BESLUTSÅNGEST! >_< Edit: Tar Qouads för den ser mer sofistikerad ut. Tack båda, de blev skitsnygga! Redigerad 11 juni, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Det är ju en flygande robot som bär på en annan robot. Ser du inte det? Fuhgeddaboudit! Jag trodde att det var ett par solglasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 (redigerad) Ny avatar (med Mötley Crüe om någon undrar) och en simpel signatur som jag gjorde själv. Redigerad 12 juni, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Ny avatar (med Mötley Crüe om någon undrar) och en simpel signatur som jag gjorde själv. Använd samma färg som sajten runt signaturen så blir det snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Använd samma färg som sajten runt signaturen så blir det snyggare. Är det bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Fuhgeddaboudit! Jag trodde att det var ett par solglasögon. Haha, samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Fuhgeddaboudit! Jag trodde att det var ett par solglasögon. Kanske borde ta bort den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Kanske borde ta bort den då. Nej, behåll den! Supercool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Kanske borde ta bort den då. Jag gillar den! Och såg, för protokollet, typ att det var något flygande som bar på något annat flygande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Jag gillar den! Och såg, för protokollet, typ att det var något flygande som bar på något annat flygande.Härligt. Det är f.ö härifrån jag har fixat avataren. "Spelet" är ganska kort men det är sjukt mysigt. Rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) Tacktack till Rushifell som fixxade sig till mig @DH ;D Redigerad 17 juni, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Så, provar detta ett tag. Det var pilligt, och jag vet inte om jag orkar fixa till kanterna på signaturen. Men hey, hoppip och jumpluff. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Tyvärr du måste fixa signaturen. back of the line and try again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2009 Tyvärr du måste fixa signaturen. back of the line and try again Ähh, klaffen med dig! Det är inte hela världen, Icecandy. Det var pretty neat, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts