SimonJ Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Våren är här och vem om inte uncle fester är ute i trädgården och fixar med buskarna?! ...eller? Haha, jag tycker att du ska byta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Våren är här och vem om inte uncle fester är ute i trädgården och fixar med buskarna?! ...eller? Do it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Våren är här och vem om inte uncle fester är ute i trädgården och fixar med buskarna?! ...eller? YEES! YES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 (redigerad) Inget seriöst, var inte oroliga Stör mig på folk som skryter om sina kraftfulla datorer eller om hastigheten på sina internetlinor. Värsta sorten är de som skriver in sin dators specs i forumsignaturer och liknande. Usch! edit: hade denna ;> http://upl.gizgiz.nu/files/sig3.jpg Redigerad 26 maj, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 (redigerad) Får vara för stunden.. Men ändå... B-25 EDIT: Funderar på att skippa avataren Redigerad 30 maj, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Får vara för stunden.. Men ändå... B-25 EDIT: Funderar på att skippa avataren Kan man inte ha .png som avatar så skippa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Kan man inte ha .png som avatar så skippa den. Hihi, det har ju du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Hihi, det har ju du! Ojdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Jag skulle vilja skaffa mig en signatur, nån som har något förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Uppdaterade signaturen med en hamburgare, tyckte den såg god ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Uppdaterade signaturen med en hamburgare, tyckte den såg god ut. LOL BBQ! Helt underbart, fortsätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2009 Liten update på min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Ny, tillfällig signatur. Störtskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Inte för att jag känner att de två dängorna - som jag just raderade från min signatur - inte är aktuella längre. Nejdå, jag tänker fortfarande på dem väldigt ofta. Men just nu klingar det här högre i mitt liv! Man bara måste älska det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Sommaren börjar titta fram bakom regnmolnen, då byter vi avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Sommaren börjar titta fram bakom regnmolnen, då byter vi avatar. Hah! Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Hah! Nice! Hehe. Det tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Hehe. Det tycker du? Mhm, kan vara lurigt att veta med Raven han tar ju inget ansvar för vad han skriver. Jag tyckte den var härlig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Mhm, kan vara lurigt att veta med Raven han tar ju inget ansvar för vad han skriver. Jag tyckte den var härlig i alla fall. My thoughts exactly! Och tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Mhm, kan vara lurigt att veta med Raven han tar ju inget ansvar för vad han skriver. Jag tyckte den var härlig i alla fall. Haha! Jo, jag tyckte om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts