VickeX Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Måste tyvärr ansluta mig och säga att signaturen inte var nåt vidare. Och bättre kan du, det vet vi. För att vara lite mer konstruktiv ser den rätt "billig" och gammal ut, typ som nåt Ronny gjorde på ett DOOM LAN-party i Karlskoga ca. 1998. Jag vet, och det tycker jag ju själv också. Vet inte vad Henrik tänker med just nu. Ska som sagt försöka fixa någonting bättre. Ett screenshot som är lite mer passande räcker nog. Problemet med bilden jag använde där var nog att jag ville ha med bromsspåren, polisbilen samt grönljuset, och till höger om bilden (det som inte syns i signaturen) var det tre andra bilar och ett rödljus och lite så. Det såg iaf inte bra ut att ha den bredare. Som det är nu är bättre, men som sagt fortfarande inte alls bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 typ som nåt Ronny gjorde på ett DOOM LAN-party i Karlskoga ca. 1998. Ack, det var bättre förr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Jag vet, och det tycker jag ju själv också. Vet inte vad Henrik tänker med just nu. Ska som sagt försöka fixa någonting bättre. Ett screenshot som är lite mer passande räcker nog. Problemet med bilden jag använde där var nog att jag ville ha med bromsspåren, polisbilen samt grönljuset, och till höger om bilden (det som inte syns i signaturen) var det tre andra bilar och ett rödljus och lite så. Det såg iaf inte bra ut att ha den bredare. Som det är nu är bättre, men som sagt fortfarande inte alls bra. Vicke, det dom försöker säga är att den är dålig rätt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Vicke, det dom försöker säga är att den är dålig rätt igenom. Um. Jag vet?! Jag ska fixa en ny signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Gradients. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Gradients. Vadå? Det var jättesnyggt 1990, klaga inte nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Fan vad jag gillar min avatar, tack igen Eudoros! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Gradients. Vadå? Det var jättesnyggt 1990, klaga inte nu! Haha. Ni har nog rätt i att det inte alls är snyggt i en signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Även denna ett snabbt ihopplock men det kändes som om jag verkligen behövde byta. Ganska nöjd med det här. Men vi får se, jag spenderade ju bara en minut eller två på den så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 ...typ som nåt Ronny gjorde på ett DOOM LAN-party i Karlskoga ca. 1998. Haha, fan ta Ronny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Hmm, min signatur har vart nere ett tag, drog upp en ny, men som inte genererar random bilder. Azupload jag använde förut verkar inte funka längre. Någon som vet någon liknande hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Hmm, min signatur har vart nere ett tag, drog upp en ny, men som inte genererar random bilder. Azupload jag använde förut verkar inte funka längre. Någon som vet någon liknande hemsida? Gizmo vet! Funkar skitbra, du kan ha egna texter som blir bilder också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Method Man får vila ett tag för ett litet byte till ett freak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Känns lite tråkigt utan varken sign eller avatar, men har inga idéer, någon som har en ide till mig? Det behöver liksom inte vara något spec kanske bara något abstract eller något sådant. Tråkigt att ha helt tomt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) Känns lite tråkigt utan varken sign eller avatar, men har inga idéer, någon som har en ide till mig? Det behöver liksom inte vara något spec kanske bara något abstract eller något sådant. Tråkigt att ha helt tomt :/ mr tobbe kör helt utan, och han är varken tråkig eller tom vad jag vet. Edit: bytte smiley. Redigerad 18 maj, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 mr tobbe kör helt utan, och han är varken tråkig eller tom vad jag vet. Kanske inte, men kunde ju vara kul att ha en avatar i alla fall Men jag får väl tänka ut något snyggt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) Måste säga att Tux's nya va riktigt fint. Redigerad 18 maj, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 <-- I got that summer feeling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 <-- I got that summer feeling. Oh yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Våren är här och vem om inte uncle fester är ute i trädgården och fixar med buskarna?! ...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts