Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Måste tyvärr ansluta mig och säga att signaturen inte var nåt vidare. Och bättre kan du, det vet vi. :mellow: För att vara lite mer konstruktiv ser den rätt "billig" och gammal ut, typ som nåt Ronny gjorde på ett DOOM LAN-party i Karlskoga ca. 1998.

Jag vet, och det tycker jag ju själv också. Vet inte vad Henrik tänker med just nu.

Ska som sagt försöka fixa någonting bättre. Ett screenshot som är lite mer passande räcker nog. Problemet med bilden jag använde där var nog att jag ville ha med bromsspåren, polisbilen samt grönljuset, och till höger om bilden (det som inte syns i signaturen) var det tre andra bilar och ett rödljus och lite så. Det såg iaf inte bra ut att ha den bredare. Som det är nu är bättre, men som sagt fortfarande inte alls bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet, och det tycker jag ju själv också. Vet inte vad Henrik tänker med just nu.

Ska som sagt försöka fixa någonting bättre. Ett screenshot som är lite mer passande räcker nog. Problemet med bilden jag använde där var nog att jag ville ha med bromsspåren, polisbilen samt grönljuset, och till höger om bilden (det som inte syns i signaturen) var det tre andra bilar och ett rödljus och lite så. Det såg iaf inte bra ut att ha den bredare. Som det är nu är bättre, men som sagt fortfarande inte alls bra.

Vicke, det dom försöker säga är att den är dålig rätt igenom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns lite tråkigt utan varken sign eller avatar, men har inga idéer, någon som har en ide till mig? Det behöver liksom inte vara något spec kanske bara något abstract eller något sådant. Tråkigt att ha helt tomt :/

mr tobbe kör helt utan, och han är varken tråkig eller tom vad jag vet. :ph34r:

Edit: bytte smiley. :o

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...