Boomer Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Does not approve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Does not approve. Too bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Nu har jag bytt till något jag känner mig nöjd med. Signaturen kanske inte är så där jätte flashig men det vill jag inte att den ska vara heller. Avataren (min första rörliga) är Dimebag Darrel, RIP, om ni undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Jag har hittat ett schysst sommartema för Lajnux. Wow, helmysig bild! Har du lust att pilla ihop något vackert av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Feeet! Tack! Jag hade tänkt spara den till sommaren, men det är så vansinnigt somrigt väder här så jag kan inte låta bli att plocka fram han nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Feeet! Tack! Jag hade tänkt spara den till sommaren, men det är så vansinnigt somrigt väder här så jag kan inte låta bli att plocka fram han nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 (redigerad) Feeet! Tack! Jag hade tänkt spara den till sommaren, men det är så vansinnigt somrigt väder här så jag kan inte låta bli att plocka fram han nu. Sommrigt! Redigerad 28 april, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Feeet! Tack! Jag hade tänkt spara den till sommaren, men det är så vansinnigt somrigt väder här så jag kan inte låta bli att plocka fram han nu. Passar riktigt bra Han ser så söt ut i brillorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 All you need is love. Epilepsivarning. *adblock* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Epilepsivarning. *adblock* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Sen Azupload verkar ha gått i graven undrar jag om det finns några bra image rotators ni känner till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 (redigerad) PC klad? PS. Temporärt. EDIT: Detta känns bra. Redigerad 8 maj, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 (redigerad) Lite nytt. Redigerad 10 maj, 2009 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 (redigerad) Like it or not, det är såhär det är! Edit: Eller ja. Så är väl inte riktigt fallet. Avataren stannar. Signaturen ska jag fundera på. Redigerad 10 maj, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Like it or not, det är såhär det är! Edit: Eller ja. Så är väl inte riktigt fallet. Avataren stannar. Signaturen ska jag fundera på. Jag diggar signaturen! Enkel men stilren. Fast varför centrerad? Lägg gärna till många fler bilar i avataren så blir Henki klad hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Like it or not, det är såhär det är! Edit: Eller ja. Så är väl inte riktigt fallet. Avataren stannar. Signaturen ska jag fundera på. Fult som stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Avataren är cool. Signaturen är adblockad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 (redigerad) Jag diggar signaturen! Enkel men stilren. Fast varför centrerad? Lägg gärna till många fler bilar i avataren så blir Henki klad hest. Jasså? Jag gillar verkligen inte signaturen. Visst, den kanske ser bra ut om man tittar på den som en bild, men som en signatur är den alldeles för... fyrkantig ut, iaf enligt mig. Och avataren vet jag inte riktigt mer om. Många bilar är ju bredare och i sådanna fall så ser de ju bara skitsmå ut. Skulle iofs kunna använda delar utav dem. SWAT-bilen, ambulansen och brandbilen alltså, bland annat. Fult som stryk. Menar du då bara signaturen eller menar du avataren också? Edit: Här är alla bilarna... Har ni förresten sett dessa, avslagna (rejected?) bilarna från GTA 2? Man ser ju många likheter, men de verkar ha mer färger och vara lite rundare till formerna. Ännu mer futuristiska. Redigerad 11 maj, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Måste tyvärr ansluta mig och säga att signaturen inte var nåt vidare. Och bättre kan du, det vet vi. För att vara lite mer konstruktiv ser den rätt "billig" och gammal ut, typ som nåt Ronny gjorde på ett DOOM LAN-party i Karlskoga ca. 1998. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts