chucky.swe Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Nånting nytt. Avataren vetifan. Men det va det "bästa" jag fick fram på den tiden jag orkade lägga ner på det. Den blev lite väl .. hm.. nä, den förra var mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 <-- Taget från tidernas häftigaste musikvideo.http://www.youtube.com/watch?v=xV8LpUEdpBIÄr mäkta stolt över den även om det naturligtvis inte var jag som skapade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 (redigerad) <-- Taget från tidernas häftigaste musikvideo. Youtube => xV8LpUEdpBI Är mäkta stolt över den även om det naturligtvis inte var jag som skapade den. Jäklar vad häftig den var Redigerad 22 april, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Hedra honom genom att aldrig släppa honom ur våra hjärtan och låta honom spela sin tid i Barcelona. (L) Tillbaka med den gamla avataren! Den var ju fiin. Hmmmmm.. Näe va? Finurlar på en ny ny.. Men jag vet inte riktigt hur jag ska få till det. Funderar på att inspireras utav ett av de teman jag fixade till mobilen.. Vi får se. Den blev lite väl .. hm.. nä, den förra var mycket bättre! Ja den förra var bättre kvalitéts mässigt men inte annars enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Hur kan man pimpa min avatar? Har funderat på solbrillor till sommaren. Finns det något annat sköj man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Hur kan man pimpa min avatar? Har funderat på solbrillor till sommaren. Finns det något annat sköj man kan göra? Till midsommar kan du ju alltid hänga blomkransar kring hornen/öronen på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Hur kan man pimpa min avatar? Har funderat på solbrillor till sommaren. Finns det något annat sköj man kan göra? Partyhatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Ändra bakgrund, solglasögon, cigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Sköna tips! Monokel, hatt och cigarr kanske vore något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Tror solbrillor hade passat in ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Uppdatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Uppdatera? Nah, gillar den du har. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Jag har hittat ett schysst sommartema för Lajnux. http://abductit.com/files/articles/draco/estampa06.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 (redigerad) Hur kan man pimpa min avatar? Har funderat på solbrillor till sommaren. Finns det något annat sköj man kan göra? seriously, jag tycker den är grym som den är. Redigerad 25 april, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 (redigerad) seriously, jag tycker den är grym som den är. Fet! Kan skulle jag kunna få en utan paraply med? Fan vad Hans passade i solbrillor. Redigerad 25 april, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 seriously, jag tycker den är grym som den är. Haha så söt han blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Fet! Kan skulle jag kunna få en utan paraply med? Fan vad Hans passade i solbrillor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 All you need is love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Snygg avatar, men lite långsammare hade inte skadat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 All you need is love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts