L_Voll Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Tror du kan göra fixa den vita bakgrunden på signaturen? Så det matchar färgerna på flaggan? Annars var ja nöjd. Sen även om du kunde försöka få bort Jah bless Hmm, jag vet inte. Kan ju försöka ikväll om jag har tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Aaaah. Trött på min stormtrooper. Den kan man inte bli trött på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Hmm, jag vet inte. Kan ju försöka ikväll om jag har tid. Visst det är inte sån står broska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Visst det är inte sån står broska. En kommentar - själva signaturen är rätt snygg, men skulle se bättre ut med transparent bakgrund så man slipper den vita kanten. Avataren däremot kanske du borde försöka hitta nåt, typ mindre. Känns som att själva bilden är för stor och innehåller för mycket detaljer för att passa bra som avatar, blir liksom lite svårt att se vad det föreställer. Min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Visst det är inte sån står broska. En kommentar - själva signaturen är rätt snygg, men skulle se bättre ut med transparent bakgrund så man slipper den vita kanten. Avataren däremot kanske du borde försöka hitta nåt, typ mindre. Känns som att själva bilden är för stor och innehåller för mycket detaljer för att passa bra som avatar, blir liksom lite svårt att se vad det föreställer. Min åsikt Edit. Försökte mig på en utan text också Shit vad blurrigt i jämförelse Redigerad 10 mars, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Min åsikt Och det är en bra en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Edit. Försökte mig på en utan text också Shit vad blurrigt i jämförelse Mycket bra men skulle du kunna sätta dit färger istället för den vita och tråkiga färgen? Hew: Jo men den kanske skulle passa bättre om nån kunde göra ordning avtaren och tabort det mesta och bara låta lejonet kvara kvar. Redigerad 10 mars, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Och det är en bra en! Tack Passade också på att byta avatar. Samma person, annan bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Tack Passade också på att byta avatar. Samma person, annan bild. Nice! A7X ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Tack Passade också på att byta avatar. Samma person, annan bild. Frän. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 En kommentar - själva signaturen är rätt snygg, men skulle se bättre ut med transparent bakgrund så man slipper den vita kanten. Avataren däremot kanske du borde försöka hitta nåt, typ mindre. Känns som att själva bilden är för stor och innehåller för mycket detaljer för att passa bra som avatar, blir liksom lite svårt att se vad det föreställer. Min åsikt Oj, det såg inte jag. Ibland märks det att jag är färgblind! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Hur blev signaturen nu då? Behövs den fixas till mer eller inte? Och vad bör fixas på avtaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Och vad bör fixas på avtaren? Välj en mer central del av bilden, exempelvis bara huvudet+kronan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Välj en mer central del av bilden, exempelvis bara huvudet+kronan. Håller med, jag röstar på den längst till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Kolla om denna funkar bra annars Redigerad 10 mars, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Tack Adrian_G är ganska nöjd med avtaren Redigerad 10 mars, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Tack Adrian_G är ganska nöjd med avtaren Tycker fortfarande den känns för minimerad och konstig. Du gör som du vill, men jag röstar på den vänstra av rävens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Sjukt snygg avatar ExploSive har skaffat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Sjukt snygg avatar ExploSive har skaffat! Dynamite, baby! Dynamite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 (redigerad) Experimenterar med nån ny avatar! Kommer nog bli några versioner. Okej. Får väl ta och göra om den nån dag. Suget efter en ny avatar försvann.* HAH! Success! Nu är jag nöjd. Redigerad 16 mars, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts