Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Visst det är inte sån står broska.

En kommentar - själva signaturen är rätt snygg, men skulle se bättre ut med transparent bakgrund så man slipper den vita kanten. Avataren däremot kanske du borde försöka hitta nåt, typ mindre. Känns som att själva bilden är för stor och innehåller för mycket detaljer för att passa bra som avatar, blir liksom lite svårt att se vad det föreställer. Min åsikt :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst det är inte sån står broska.

En kommentar - själva signaturen är rätt snygg, men skulle se bättre ut med transparent bakgrund så man slipper den vita kanten. Avataren däremot kanske du borde försöka hitta nåt, typ mindre. Känns som att själva bilden är för stor och innehåller för mycket detaljer för att passa bra som avatar, blir liksom lite svårt att se vad det föreställer. Min åsikt :doh:

Rastalejon_1093153_0.png

Edit. Försökte mig på en utan text också :innocent: Shit vad blurrigt i jämförelse :rolleyes:

Rastalejon2_1093153_1.png

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rastalejon_1093153_0.png

Edit. Försökte mig på en utan text också :innocent: Shit vad blurrigt i jämförelse :rolleyes:

Rastalejon2_1093153_1.png

Mycket bra men skulle du kunna sätta dit färger istället för den vita och tråkiga färgen?

Hew: Jo men den kanske skulle passa bättre om nån kunde göra ordning avtaren och tabort det mesta och bara låta lejonet kvara kvar.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kommentar - själva signaturen är rätt snygg, men skulle se bättre ut med transparent bakgrund så man slipper den vita kanten. Avataren däremot kanske du borde försöka hitta nåt, typ mindre. Känns som att själva bilden är för stor och innehåller för mycket detaljer för att passa bra som avatar, blir liksom lite svårt att se vad det föreställer. Min åsikt :innocent:

Oj, det såg inte jag. Ibland märks det att jag är färgblind!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...