MiRRe Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) --- Är det tillåtet att ha en 500x200 signatur + text under? edit: Äsch, nej, det kan det ju inte vara. Eheee, antar att du syftar på mig, men jag skulle förminska själva bilden efter jag fått den av min bror, men då försvann renderingen och jag kan inte sånt, någon som kan förminska den lite? Då menar jag att man kan markera vid hennes fot och sen precis vid deras huvuden, då blir den lite mindre... Åh vilken dålig förklaring, fixar när jag kommer hem, tog bort texten Redigerad 24 februari, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 y/n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 y/n? y Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Vad tycks? Snyggare än förra, om jag kommer ihåg rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Jag blev trött på mitt gamla så fixade ett Love Forever Changes-tema så länge. Underskattad musik. edit: tog bort avataren Redigerad 2 mars, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Vad tycks? Oh! That is nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 sjärtpirater invaderar mitt anus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Vad tycks? Riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Funderar: Bolt filmen fick ett stort inslag på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Do it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 (redigerad) Hittade en till, men gillar faktiskt denna nu. Kanske en ram skulle sitta fint, får expirimentera lite Redigerad 9 mars, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Det börjar likna något, Alle! Avataren är perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Aaaah. Trött på min stormtrooper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Aaaah. Trött på min stormtrooper. Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Aaaah. Trött på min stormtrooper. Jag med. Men inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 (redigerad) Är det nån som kan vara snäll och göra nån bra signatur av denna? Lion Sen även en avtar av denna Lion 1 Ja jag tänkte köra ett rasta tema för första gången då jag själv gillar sån musik Redigerad 9 mars, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 (redigerad) Är det nån som kan vara snäll och göra nån bra signatur av denna? Lion Sen även en avtar av denna Lion 1 Ja jag tänkte köra ett rasta tema för första gången då jag själv gillar sån musik Jopp! Edit, ramen var lite tråkig, men jag ska sova. Redigerad 9 mars, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 (redigerad) Tror du kan göra fixa den vita bakgrunden på signaturen? Så det matchar färgerna på flaggan? Annars var ja nöjd. Sen även om du kunde försöka få bort Jah bless Redigerad 10 mars, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts