RavenE Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Meh, är allt fult eller går det att förbättra nånting då? Ptja.. det går ju att.. hm.. jomen.. äh. Jag kommer inte på något. Men förminska signaturen är ett steg i rätt riktning imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Verkar som några tycker min är ful, maybe cus it's girly?! Tog signen så länge, ska skaffa något bättre, men avataren kommer nog stanna Edit, bättre? Min broder hjälpte mig, and I like it Redigerad 21 februari, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Meh, är allt fult eller går det att förbättra nånting då? Nej, ingenting går att förbättra. Det är fortfarande fult. Verkar som några tycker min är ful, maybe cus it's girly?! Tog signen så länge, ska skaffa något bättre, men avataren kommer nog stanna Edit, bättre? Min broder hjälpte mig, and I like it Fortfarande fult. Avataren blev väl aningen bättre, men kvaliten förstör det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Fortfarande fult. Avataren blev väl aningen bättre, men kvaliten förstör det hela. Avataren är jag medveten om, kvaliten suger. Men är det för att det är just satc eller what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Avataren är jag medveten om, kvaliten suger. Men är det för att det är just satc eller what? Förutom det faktum att det är just sex and the city så tycker jag att den är hyffsad. Lite sådär annorlunda på nåt sätt Edit: Signaturen alltså. Avataren var som sagt dålig kvalité. Redigerad 21 februari, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Avataren är jag medveten om, kvaliten suger. Men är det för att det är just satc eller what? Signaturen duger, tycker jag. Smäll på med en schysst avatar så blir det nog bra. Håller med Plaisir; lite annorlunda på nått sätt. Redigerad 21 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Förutom det faktum att det är just sex and the city så tycker jag att den är hyffsad. Lite sådär annorlunda på nåt sätt Edit: Signaturen alltså. Avataren var som sagt dålig kvalité. Fixar avataren Signaturen duger, tycker jag. Smäll på med en schysst avatar så blir det nog bra. Håller med Plaisir; lite annorlunda på nått sätt. Behövs lite annorlunda då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Jag tyckte den kändes alltför tillplattad, fixade den lite snabbt: http://pici.se/pictures/XhTyIaSrb.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Jag tyckte den kändes alltför tillplattad, fixade den lite snabbt: http://pici.se/pictures/XhTyIaSrb.png No her head Ha nä skämt o sido, men hennes huvud blev lite smått kapat =P Edit, fixade bort mini texten, men nu är jag nöjd =) Ska fixa något till avataren också Redigerad 21 februari, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) No her head Ha nä skämt o sido, men hennes huvud blev lite smått kapat =P Haha, sorry. http://pici.se/pictures/SIGkApkpw.png Fast forumet har ju gräns på 200px högt, så det här blir max: http://pici.se/pictures/PiljZHdgo.png Redigerad 21 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Fast forumet har ju gräns på 200px högt, så det här blir max: Well, thanks Använder den sista du gav här då pga max gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Jag börjar sakna en signatur! Har inte haft en på länge nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Well, thanks Använder den sista du gav här då pga max gränsen. ser ut som en transa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 (redigerad) ser ut som en transa Jag som sa att din var fin Well, jag kommer behålla den .. Hrm, kan ju inte heller rå över hennes utseende. Redigerad 22 februari, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Jag som sa att din var fin Well, jag kommer behålla den .. Hrm, kan ju inte heller rå över hennes utseende. min var fin? det beror väl rätt mycket på att bilden är så skumt nerskalad, men hon ser ändå ut som skit =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 min var fin? det beror väl rätt mycket på att bilden är så skumt nerskalad, men hon ser ändå ut som skit =( Wooooops, big Woops. Såg otroligt fel när jag qoutade, sorry my bad. Men som sagt, styr ju inte hennes utseende, men jag gillar min sign, men det är för att jag älskar sex and the city, I guess im the only one here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Nått mer i den här stilen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Nått mer i den här stilen då? imo så var den andra bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Nått mer i den här stilen då? Snyggare! Men om jag ska säga som jag tycker så var den första bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 http://pici.se/pictures/yjubsVdIq.png Att göra en genomskinlig bakgrund är nog ett steg i rätt riktning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts