Marquis Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 y/n ? http://img100.imageshack.us/img100/8615/gimpkaleidoscope2avatarjx9.png Du får inte byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 y/n ? http://img100.imageshack.us/img100/8615/gimpkaleidoscope2avatarjx9.png Oh nej, ekorren(?) är så du! Hm, är det bara jag, eller betingas folk lätt med djur-avatarer? Xstreem, ekorre. Tweak, anka. Kebab, giraff. Simpa, lejon. Saleen, tiger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 y/n ? http://img100.imageshack.us/img100/8615/gimpkaleidoscope2avatarjx9.png Hm... nej. Oh nej, ekorren(?) är så du! Hm, är det bara jag, eller betingas folk lätt med djur-avatarer? Xstreem, ekorre. Tweak, anka. Kebab, giraff. Simpa, lejon. Saleen, tiger. Mmm. --- Gillar f.ö. kattälskarens katt! :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Oh nej, ekorren(?) är så du! Hm, är det bara jag, eller betingas folk lätt med djur-avatarer? Xstreem, ekorre. Tweak, anka. Kebab, giraff. Simpa, lejon. Saleen, tiger. Gizmo, hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Gizmo, hund Jag, katt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Det beror självklart på Umbertos serier, vi har blivit smittade allihop! DÖD ÅT DJURSERIERNA! Jag vill hellre karaktäriserad som drake, ROAR! Det får bli min nästa avatar, i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Jag har valt djuret homo sapiens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Färgerna får mig att känna att jag borde bytt sig vid jul kanske . Ny avatar på gång också, ska väl försöka matcha ihop något för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Jag har valt djuret homo sapiens. Är du säker? Jag skulle kunna svära på att det är en neanderthalis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Grymma! Avataren är helskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Det blir nog bättre en din polis med tomteluva iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Skrev en liten rolig parodi på en känd religiös text som signatur. Samt en ackompanerande symbol som avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Tihi! Signatur för första gången på någon månad! saffecool, fyndig text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jag tänkte byta avatar, men har någon ett tips på vad jag ska ha som avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Ganska nöjd med min signatur/avatar just nu. Kommer nog inte att byta på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jag tänkte byta avatar, men har någon ett tips på vad jag ska ha som avatar? CVG, varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 CVG, varsågod. Tycker du att jag ska ha den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Ska du ha ett rött kryss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 (redigerad) Ska du ha ett rött kryss? Varför försvann bilden!? EDIT: Vad tror ni om den här som avatar? http://pici.se/pictures/jOQdsbuQY.jpg Redigerad 16 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts