Tweak Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Nytt! Anmälde mig till donationsregistret för några månader sedan, det kändes ganska självklart. Jag försöker inte tvinga någon att göra det med signaturen, bara... Typ visa dörren. Och så var jag sugen på att pixla! Anmälde mig nu, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Nytt! Anmälde mig till donationsregistret för några månader sedan, det kändes ganska självklart. Jag försöker inte tvinga någon att göra det med signaturen, bara... Typ visa dörren. Och så var jag sugen på att pixla! Sett filmen Seven Pounds eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 (redigerad) Sett filmen Seven Pounds eller? Nej - vad handlar den om? (och kul att folk - Tweak, PC, Vice, Plaisir, m fl - uppskattar och anammar budskapet! Någon kommer tacka er om många år) Redigerad 26 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Nej - vad handlar den om? (och kul att folk - Tweak, PC, Vice, Plaisir, m fl - uppskattar och anammar budskapet! Någon kommer tacka er om många år) Saxat från filmtipset.se Ben jobbar som skatteutredare och är djupt deprimerad efter hans frus bortgång. Han har svåra skuldkänslor för de misstag som han begått i det förflutna. Han beslutar sig för att ta sitt liv, men innan han gör det så ser han till att hjälpa sju andra personer som hamnat fel i tillvaron och förändrar deras liv för alltid. Under tiden träffar han Emily, en vacker kvinna med hjärtproblem och blir förälskad. Hans planer blir mer dunkla och svåra att genomföra. Såg den igår och kom att tänka på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Såg den igår och kom att tänka på dig. Aw! Haha nejrå, men det låter som något jag får kol- Jaa, det är ju Will Smith-filmen! Aight, den borde man ta och se, tack för tipset! </ot> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 (redigerad) Hm.. Patrik inspirerade mig med en liten sig istället för stora som jag brukar ha Redigerad 26 januari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Den jag har, eller http://img255.imageshack.us/img255/6054/alexzava2hb0.jpg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Den jag har, eller http://img255.imageshack.us/img255/6054/alexzava2hb0.jpg? Den du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Hallå där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Hallå där. Mycket snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) ROOFLEZ ROOFLEZ ROOFLEZ ROOFLETRAIN Många kommer säkert finna den dryg, men den försvinner snart. Redigerad 29 januari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 ROOFLEZ ROOFLEZ ROOFLEZ ROOFLETRAIN Många kommer säkert finna den dryg, men den försvinner snart. Alldeles för mörk, vet att det finns ljusare varianter, ville själv ha den ett tag för ~2 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Alldeles för mörk, vet att det finns ljusare varianter, ville själv ha den ett tag för ~2 år sedan. Va?.. Mörk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Va?.. Mörk? Eller vah, syftar du på din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Eller vah, syftar du på din avatar? Självklart, syftar jag ju på signaturen. Avataren har jag haft i evigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Självklart, syftar jag ju på signaturen. Avataren har jag haft i evigheter. Ser ingen signatur jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Ser ingen signatur jag. Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Ser ingen signatur jag. Inte jag heller. Nehe. Tar bort den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts