Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Det där var bland det fulaste jag sett i denna forumhistoria. Hur lyckas du?

Seriöst, imponerande hur du lyckas göra så fula signaturer/avatarer varenda gång. Helt otroligt. ;)

Ni förstår väl enna att mina avatars/sign inte är seriösa? :D

Därav också den kvalitén...

Hade så JÄVLA tråkigt, så jag kastade ihop en boll och la dit ett A.

Men ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte hittat min forumstil. Alla försök har slutat med att jag började leka och göra dessa.

____________________

BUUUMMPP

Bytte, fick denna av en forumit :P

Får tacka så länge.

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat nej, du skulle kunna komma med något konstruktivt om signaturen istället.

Kan ju säga något bra nu istället då... :D

Skitbra signatur alle, tycker den faktiskt passar dig och din stil, hade dock gärna sett att texten var lite mer synlig och nej, inga röda jävla bokstäver eller något sådant, utan bara en tunn liten svart ram eller liknande runt bokstäverna så man ser, blev väl lite utav en "eyeplay" just nu även fast man hittade texten relativt snabbt.

Edit. Eventuellt som en tatuering i armen, det skulle nog vara rätt nice

-

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni förstår väl enna att mina avatars/sign inte är seriösa? :D

Bytte, fick denna av en forumit :teehee:

Skitbra signatur alle, tycker den faktiskt passar dig och din stil, hade dock gärna sett att texten var lite mer synlig och nej, inga röda jävla bokstäver eller något sådant, utan bara en tunn liten svart ram eller liknande runt bokstäverna så man ser, blev väl lite utav en "eyeplay" just nu även fast man hittade texten relativt snabbt.

Edit. Eventuellt som en tatuering i armen, det skulle nog vara rätt nice

;)

Du Ni ska tacka Martin-123 (det ska jag också), Han gav denna till mig i samband med klagåmål om hur ful den gammla var :teehee: . Jag däremot är inget proffs och jag arbetar som max med Paint.Net för redigering av bilder.

Vill helst inte använda andras verk/bilder, Känns så fel på något sätt. Och ja, jag vet att jag gör det OFTA när det gäller anime/sonic bilder..

Men ändå! :P

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D

Vill helst inte använda andras verk/bilder, Känns så fel på något sätt. Och ja, jag vet att jag gör det OFTA när det gäller anime/sonic bilder..

Men ändå! ;)

Behåll den du har nu. (Y)

Edit: Ta helst bort fanbaren du har också, den stör lite tycker jag. :P

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nytt! Anmälde mig till donationsregistret för några månader sedan, det kändes ganska självklart. Jag försöker inte tvinga någon att göra det med signaturen, bara... Typ visa dörren. Och så var jag sugen på att pixla!

Äh för mig räcker det med det där lilla kortet som man fyller i på Apoteket. Har det alltid i Plånboken :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nytt! Anmälde mig till donationsregistret för några månader sedan, det kändes ganska självklart. Jag försöker inte tvinga någon att göra det med signaturen, bara... Typ visa dörren. Och så var jag sugen på att pixla!

Jag skulle bli det till min 18-årsdag men det blev aldrig av. Får göra det när jag kommer hem istället. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...