Henkibojj Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Har länge velat ha ett Pink Floyd-tema men inte riktigt vetat vad. Nu gjorde jag slag i saken, det blir image rotators igen eftersom det är så asbäst. Håller med, tack och lov för att de simpla random-bild-med-1px-svart-ram-signaturerna börjar dö ut... 1 px-svart-ram är min grej, men det är inte helt random bilder. It's the shit, de flesta iaf. Oh yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Your signatures fills me with the urge... TO DEFECATE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) Your signatures fills me with the urge... TO DEFECATE!! Wtf? De äger ju? De flesta iallafall... Möjligen att väggsprängarbilderna inte är lika fantastiska i en signatur men själva scenen tycker jag är awesome. Redigerad 13 januari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Wtf? De äger ju? De flesta iallafall... Möjligen att väggsprängarbilderna inte är lika fantastiska i en signatur men själva scenen tycker jag är awesome. Oroa dig inte, de ser väldigt bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) Oroa dig inte, de ser väldigt bra ut! Tycker jag också Bara det att om han försöker med nån PF-citatgrej om att han gillar bilderna så kunde han ju valt ett bättre citat än slutrepliken som kommer efter ett fem minuters hattal... [youtube-old]jViTte8VAzU[/youtube-old] Redigerad 13 januari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Wtf? De äger ju? De flesta iallafall... Möjligen att väggsprängarbilderna inte är lika fantastiska i en signatur men själva scenen tycker jag är awesome. You didn't get it, did you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) You didn't get it, did you? Jamen jomen j... nä. Jag visste ju att det var ett citat, men som sagt, ett citat ur "hattalet" ger mig ju funderingar ...och jag tror väl ändå inte att de är såpass bra att du skiter på dig Redigerad 13 januari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Nvm, I like. Varför tror du jag har PF- ava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Nvm, I like. Varför tror du jag har PF- ava? 'Cause you digg it, såklart. Därför tänkte jag att du skulle digga de här också, men "jag skiter på mig av dina signaturer" är väl inte direkt vad jag väntade mig att höra från dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Tråkig och dålig. Men orkar inte fixa något bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 New look. Have had this for so long time now... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Nytt! Ganska nöjd faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Tack Axel! Denna hade jag tänkt behålla länge i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Jag vill bara passa på att fråga er vad ni tycker om min avatar? Har den anslutit sig till den exklusiva skaran avatarer som aldrig bör bytas (ex. Umberto, Panimala, Kebab[giraff] m.fl) eller är den bara jobbig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Jag vill bara passa på att fråga er vad ni tycker om min avatar? Har den anslutit sig till den exklusiva skaran avatarer som aldrig bör bytas (ex. Umberto, Panimala, Kebab[giraff] m.fl) eller är den bara jobbig? Jag tycker den är asgrym och att den ska stanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Tack Axel! Denna hade jag tänkt behålla länge i alla fall! Grym! Jag tycker den är asgrym och att den ska stanna. Kunde inte sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Jag vill bara passa på att fråga er vad ni tycker om min avatar? Har den anslutit sig till den exklusiva skaran avatarer som aldrig bör bytas (ex. Umberto, Panimala, Kebab[giraff] m.fl) eller är den bara jobbig? Tyvärr, men ja gillar den inte. Jag hoppas du fortsätter testa dig fram, tills du verkligen hittar din avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Jag vill bara passa på att fråga er vad ni tycker om min avatar? Har den anslutit sig till den exklusiva skaran avatarer som aldrig bör bytas (ex. Umberto, Panimala, Kebab[giraff] m.fl) eller är den bara jobbig? Jag tycker den är bra men om du vill kan du ju variera med andra bilder på Mackey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Ja, jag byter ava och sig ofta, men den här kommer nog att stanna länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2009 Drog en Icecandy och bytte nick inofficiellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts