kicken Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Älskling, jag är hemma nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Ooo, I need your love, girl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Ooo, I need your love, girl. Jää-hää-häävligt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Verkar trendigt med signaturer med mörka motiv utan vanliga inramningar, läckert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Nästa avatar jag byter till ska jag ha året ut. Giraffen, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Nästa avatar jag byter till ska jag ha året ut. Giraffen, va? :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Nästa avatar jag byter till ska jag ha året ut. Giraffen, va? Nej, inte giraffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Verkar trendigt med signaturer med mörka motiv utan vanliga inramningar, läckert. Håller med, tack och lov för att de simpla random-bild-med-1px-svart-ram-signaturerna börjar dö ut... Nästa avatar jag byter till ska jag ha året ut. Giraffen, va? Varför inte pröva något nytt? --- Plockar bort mitt jultema nu. Gammal signatur får hoppa in så länge. Redigerad 9 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Nästa avatar jag byter till ska jag ha året ut. Giraffen, va? Ja! Varför inte pröva något nytt? If it ain't broke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Alla vet att Umbertos ord väger tyngst. :yes: Får se on jag klarar av att ha den i ett helt år. En lärare på skolan berättade förresten om att giraffen brukar användas som symbol när det handlar om kärlek och omtänksamhet, eftersom de har så stora hjärtan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Alla vet att Umbertos ord väger tyngst. :yes: Får se on jag klarar av att ha den i ett helt år. En lärare på skolan berättade förresten om att giraffen brukar användas som symbol när det handlar om kärlek och omtänksamhet, eftersom de har så stora hjärtan. Så du balanserar upp din bad-boystil med en kramgo' avatar då? Klockrent val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Nytt, gjort på en 15 min. Nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Nytt, gjort på en 15 min. Nöjd Blää! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Det verkar som det är dags att plocka bort jultemat nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Screw it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Hmmpf, han är tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Nytt, gjort på en 15 min. Nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Det är ju faktiskt jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Det är ju faktiskt jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Det är ju faktiskt jul! Hahaha, jag älskar din stil! Keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts