Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Samma här, och jag är inte ens medlem där. :)

Han heter Mansig har jag för mig och som jag har förstått är det en symbol för "manskampen", motsatsen mot feminism. Är det så det ligger till? I så fall: varför?

Som Boomer har gjort med sin, är det transparent bakgrund i Photoshop? Kan webbläsare alltså visa såna? Något jag länge har undrat.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han heter Mansig har jag för mig och som jag har förstått är det en symbol för "manskampen", motsatsen mot feminism. Är det så det ligger till? I så fall: varför?

Som Boomer har gjort med sin, är det transparent bakgrund i Photoshop? Kan webbläsare alltså visa såna? Något jag länge har undrat.

Transparenta .png's kan visas i Firefox, och nya Internet Explorer (dock inte förra versionen). Säkert Safari också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han heter Mansig har jag för mig och som jag har förstått är det en symbol för "manskampen", motsatsen mot feminism. Är det så det ligger till? I så fall: varför?

Som Boomer har gjort med sin, är det transparent bakgrund i Photoshop? Kan webbläsare alltså visa såna? Något jag länge har undrat.

Jag är inte Mansig på FB. Hammarsymbolen kommer från Pink Floyd.

http://se.youtube.com/watch?v=FphuBPNYcWo&fmt=18

Maxi-Posters-Pink-Floyd--Hammers--331118_1071557_0.jpg

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte Mansig på FB. Hammarsymbolen kommer från Pink Floyd.

http://se.youtube.com/watch?v=FphuBPNYcWo&fmt=18

Maxi-Posters-Pink-Floyd--Hammers--331118_1071557_0.jpg

Hehe, nej det trodde jag inte att du var. Men Pink Floyd, då var jag helt fel ute. Det var bara eftersom jag känner till hans politiska syn på saker, och att han heter Mansig som jag gjorde den kopplingen. Sen är ju du också åt liberal-hållet. Diskrimineringsombudskvinnan säger IG på det...

Ok Axel så det är png man ska leka med. Braaaaaa.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ball!

Jag tycker du bör göra något liknande med CWO-grabbarna:

Det ser lite mysko ut när skuggorna bara slutar... Nu är visserligen bilden för bred men mja, bara ett förslag.

Mjo, fast den är i ganska stora proportioner redan och vill inte rama in dom, även om ett streck där nere inte skulle rama ner så blir det faktist mer ett hastigt slut än det är nu. Skulle kunna fadea ut skuggorna, får ta och fixa 200 i höjd isf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...