chucky.swe Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Min nya avatar och signatur: http://pici.se/pictures/nGEzlOjGQ.jpg Vad tycker ni? Jag röstar för en signatur/avatar med en person med gasmask, mer grunge och nån byggnad som har det "radioaktiva" märket på sig! Redigerad 20 december, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Mjäk. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Försök nummer två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Försök nummer två.Cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Ny signatur, vad tycks? spelar ingen roll.. it's the message that counts! Jävligt larvig. Alright. Den avataren får mig att tänka på en fb-medlem. Samma här, och jag är inte ens medlem där. Försök nummer två. Sjukt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Samma här, och jag är inte ens medlem där. Han heter Mansig har jag för mig och som jag har förstått är det en symbol för "manskampen", motsatsen mot feminism. Är det så det ligger till? I så fall: varför? Som Boomer har gjort med sin, är det transparent bakgrund i Photoshop? Kan webbläsare alltså visa såna? Något jag länge har undrat. Redigerad 20 december, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Han heter Mansig har jag för mig och som jag har förstått är det en symbol för "manskampen", motsatsen mot feminism. Är det så det ligger till? I så fall: varför? Som Boomer har gjort med sin, är det transparent bakgrund i Photoshop? Kan webbläsare alltså visa såna? Något jag länge har undrat. Transparenta .png's kan visas i Firefox, och nya Internet Explorer (dock inte förra versionen). Säkert Safari också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Han heter Mansig har jag för mig och som jag har förstått är det en symbol för "manskampen", motsatsen mot feminism. Är det så det ligger till? I så fall: varför? Som Boomer har gjort med sin, är det transparent bakgrund i Photoshop? Kan webbläsare alltså visa såna? Något jag länge har undrat. Jag är inte Mansig på FB. Hammarsymbolen kommer från Pink Floyd. http://se.youtube.com/watch?v=FphuBPNYcWo&fmt=18 Redigerad 20 december, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Försök nummer två. Snyggve! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Jag är inte Mansig på FB. Hammarsymbolen kommer från Pink Floyd. http://se.youtube.com/watch?v=FphuBPNYcWo&fmt=18 Hehe, nej det trodde jag inte att du var. Men Pink Floyd, då var jag helt fel ute. Det var bara eftersom jag känner till hans politiska syn på saker, och att han heter Mansig som jag gjorde den kopplingen. Sen är ju du också åt liberal-hållet. Diskrimineringsombudskvinnan säger IG på det... Ok Axel så det är png man ska leka med. Braaaaaa. Redigerad 20 december, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Cool! Sjukt nice! Snyggve! Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Ny! Mike tramp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 la till en till i roteringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 la till en till i roteringen. Me likes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 la till en till i roteringen. Ball! Jag tycker du bör göra något liknande med CWO-grabbarna: http://img186.imageshack.us/img186/1743/cwoforslagwf7.png Det ser lite mysko ut när skuggorna bara slutar... Nu är visserligen bilden för bred men mja, bara ett förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Ball! Jag tycker du bör göra något liknande med CWO-grabbarna: http://img186.imageshack.us/img186/1743/cwoforslagwf7.png Det ser lite mysko ut när skuggorna bara slutar... Nu är visserligen bilden för bred men mja, bara ett förslag. Mjo, fast den är i ganska stora proportioner redan och vill inte rama in dom, även om ett streck där nere inte skulle rama ner så blir det faktist mer ett hastigt slut än det är nu. Skulle kunna fadea ut skuggorna, får ta och fixa 200 i höjd isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 ny signatur, fick infall av megamansjukan nyligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Eeeew, gul bakgrund dödar bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Eeeew, gul bakgrund dödar bilden. Riktigt snygg, tycker du ska börja använda den så fort originaltemat kommer tillbaka igen! Hittade en gammal avatar förresten. Ska jag ha den eller giraffen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Wa-dapa-doodi aba-aba-ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts