RavenE Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 (redigerad) Mjo, i och för sig. Jag bestämmer ju inte. Han kan ju behålla den, jag var ju bara bessärvisser som drog upp reglerna för GTAsajten Han kan ju välja att skita i oss och behålla bilden. om inte någon admin kommer och godkänner. ZOMFG. Ingen röd text? -- Ny, enkel signatur. Redigerad 18 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 ZOMFG. Ingen röd text? -- Ny, enkel signatur. Wait, What wuut?!?! Hur menar du?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Du brukade bara vara dryg men nuförtiden är du rent odräglig. Jag skulle föreslå annat umgänge än 4chan och Mordos. Kanske, jag får försöka bättra mig! 4chan är inget för mig längre, för mycket newfags. Skall du verkligen prata skriva(?)? Du var en av dom första som gnällda när min var för stor Och inte ens då var du trevlig! Skriva är korrekt. Nja, men sen beror det ju på hur mycket för stor den är. Det skiljer ju inte så farligt mycket för Boomer tror jag? Dessutom så var ju din gräslig. Wait, What wuut?!?! Hur menar du?!? Du missade att skriva med röd text på förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 (redigerad) Skriva är korrekt. Nja, men sen beror det ju på hur mycket för stor den är. Det skiljer ju inte så farligt mycket för Boomer tror jag? Dessutom så var ju din gräslig. Det är jobbigt när det gäller intenet och hur man ska skriva ibland Mjo, men. Min var ca 50 pixlar för hög (om inte det var för lång) och boomers 153 ifrån (återigen inget påhopp på boomer) reglerna. Sedan så snackar vi ju INTE om motivet utan mer om storleken. trots allt så var du en av dom som gnällde "tydligast" om att den var för lång, nu när jag påpekade samma sak så är det lite fel att du gnäller på mig. EDIT: Vilket jävla gnäll det vart. Du missade att skriva med röd text på förra sidan. Jasså, Jag letade som en stucken girs doppad i svart olja och en påfjädrar på sig, men såg inge , måste vart att jag glömd röd text och editerade in det. Redigerad 18 december, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Det är jobbigt när det gäller intenet och hur man ska skriva ibland Mjo, men. Min var ca 50 pixlar för hög (om inte det var för lång) och boomers 153 ifrån (återigen inget påhopp på boomer) reglerna. Sedan så snackar vi ju INTE om motivet utan mer om storleken. trots allt så var du en av dom som gnällde "tydligast" om att den var för lång, nu när jag påpekade samma sak så är det lite fel att du gnäller på mig. EDIT: Vilket jävla gnäll det vart. Jasså, Jag letade som en stucken girs doppad i svart olja och en påfjädrar på sig, men såg inge , måste vart att jag glömd röd text och editerade in det. Håhå, äsch, nu glömmer vi det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Håhå, äsch, nu glömmer vi det! Done.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Jasså, Jag letade som en stucken girs doppad i svart olja och en påfjädrar på sig Stuckna grisar doppade i svart olja och täckta med påfjädrar - naturens Sherlock Holmes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Stuckna grisar doppade i svart olja och täckta med påfjädrar - naturens Sherlock Holmes! skulle vart "Stuckna grisar doppade i svart olja och täckta med påse fjädrar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 skulle vart "Stuckna grisar doppade i svart olja och täckta med påse fjädrar" Aight - menade inte att märka på ord, tyckte det bara var ett skumt och något ologiskt (men kul!) uttryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Aight - menade inte att märka på ord, tyckte det bara var ett skumt och något ologiskt (men kul!) uttryck. Men jag skrev ju fel But hey, Thats me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Mjo, i och för sig. Jag bestämmer ju inte. Han kan ju behålla den, jag var ju bara bessärvisser som drog upp reglerna för GTAsajten Han kan ju välja att skita i oss och behålla bilden. om inte någon admin kommer och godkänner. Om du nu är sådan besserwisser så borde du ju veta hur det stavas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 GOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 JUL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Om du nu är sådan besserwisser så borde du ju veta hur det stavas? Eller, så ville jag utala bessewisser med 'ä' för att höja 'ä'-ljudet. BessÄrwisser. .... Eller så skrev jag bara fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Who the hell let all this rift-raft into the room?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Ny signatur, vad tycks? spelar ingen roll.. it's the message that counts! Redigerad 20 december, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Ny signatur, vad tycks? spelar ingen roll.. it's the message that counts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Who the hell let all this rift-raft into the room?! Alright. Den avataren får mig att tänka på en fb-medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Min nya avatar och signatur: http://pici.se/pictures/nGEzlOjGQ.jpg Vad tycker ni? Redigerad 20 december, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Min nya avatar och signatur: http://pici.se/pictures/nGEzlOjGQ.jpg Vad tycker ni? Mjäk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts