Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Mjo, i och för sig. Jag bestämmer ju inte. Han kan ju behålla den, jag var ju bara bessärvisser som drog upp reglerna för GTAsajten :naughty:

Han kan ju välja att skita i oss och behålla bilden. om inte någon admin kommer och godkänner.

ZOMFG. Ingen röd text? :naughty:

--

Ny, enkel signatur.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du brukade bara vara dryg men nuförtiden är du rent odräglig. Jag skulle föreslå annat umgänge än 4chan och Mordos.

Kanske, jag får försöka bättra mig! :(

4chan är inget för mig längre, för mycket newfags.

Skall du verkligen prata skriva(?)?

Du var en av dom första som gnällda när min var för stor :naughty:

Och inte ens då var du trevlig!

Skriva är korrekt.

Nja, men sen beror det ju på hur mycket för stor den är. Det skiljer ju inte så farligt mycket för Boomer tror jag? Dessutom så var ju din gräslig. :naughty:

Wait, What wuut?!?!

Hur menar du?!? :naughty:

Du missade att skriva med röd text på förra sidan. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriva är korrekt.

Nja, men sen beror det ju på hur mycket för stor den är. Det skiljer ju inte så farligt mycket för Boomer tror jag? Dessutom så var ju din gräslig. :naughty:

Det är jobbigt när det gäller intenet och hur man ska skriva ibland :naughty:

Mjo, men. Min var ca 50 pixlar för hög (om inte det var för lång) och boomers 153 ifrån (återigen inget påhopp på boomer) reglerna. Sedan så snackar vi ju INTE om motivet utan mer om storleken. trots allt så var du en av dom som gnällde "tydligast" om att den var för lång, nu när jag påpekade samma sak så är det lite fel att du gnäller på mig.

EDIT: Vilket jävla gnäll det vart.

Du missade att skriva med röd text på förra sidan. ;)

Jasså, Jag letade som en stucken girs doppad i svart olja och en påfjädrar på sig, men såg inge :naughty: , måste vart att jag glömd röd text och editerade in det. :(

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är jobbigt när det gäller intenet och hur man ska skriva ibland :naughty:

Mjo, men. Min var ca 50 pixlar för hög (om inte det var för lång) och boomers 153 ifrån (återigen inget påhopp på boomer) reglerna. Sedan så snackar vi ju INTE om motivet utan mer om storleken. trots allt så var du en av dom som gnällde "tydligast" om att den var för lång, nu när jag påpekade samma sak så är det lite fel att du gnäller på mig.

EDIT: Vilket jävla gnäll det vart.

Jasså, Jag letade som en stucken girs doppad i svart olja och en påfjädrar på sig, men såg inge :naughty: , måste vart att jag glömd röd text och editerade in det. :naughty:

Håhå, äsch, nu glömmer vi det! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...