Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Fy fan vilken ful! Så jobbig att se på...

Hahaha, du är allt för rolig.

Tackar, tar åt mig såååå mycket :huh:

Edit: i allt skrattande så missade jag Ace's post, snygg sigg!

Lätt och fin, Jim carrey (spelling?) livade upp den rejält :rolleyes:

Edit2: Vinnecool, tröghet till president!

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, du är allt för rolig.

Tackar, tar åt mig såååå mycket  :angry:

Ärligt talat så är den fulare än de flesta. Gör något åt den, för jag mår lite smådåligt när jag ser den.

Edit:

Till alla som inte vet kan jag säga det att jag egentligen stör mig på xPisc, inte på siggen..

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat så är den fulare än de flesta. Gör något åt den, för jag mår lite smådåligt när jag ser den.

Edit:

Till alla som inte vet kan jag säga det att jag egentligen stör mig på xPisc, inte på siggen..

Ja, varför hackar du på siggen när du egentli.. ehm.. du verkar inte ha nått mål grabben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tackie, vill du fortsätta diskutera så är du välkommen att skicka mig ett PM.

Nej, såg att du räknas till kategorin "småbarn". Född 90 :angry:

Så nu slutar vi "bråket".

Egentligen hatar jag dig inte speciellt. Var väldigt trött idag och agerade inte som jag borde. Pga. av det ska jag gå och lägga mig snart. Som sagt on-topic igen.

Ska jag skaffa en ny signatur, vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, såg att du räknas till kategorin "småbarn". Född 90 :angry:

Så nu slutar vi "bråket".

Egentligen hatar jag dig inte speciellt. Var väldigt trött idag och agerade inte som jag borde. Pga. av det ska jag gå och lägga mig snart. Som sagt on-topic igen.

Ska jag skaffa en ny signatur, vad tycker ni?

När är du född?

Vet inte hur man ska beklassa någon som "mogen" eller liknande men tror knappast att man är särskilt vuxen eller "mogen" när man fjantar runt och kallar 90:er för småbarn och tror att man är skittufft.

Kom med riktiga argument istället för massa skitsnack som inte ger nått, snälla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte hur man ska beklassa någon som "mogen" eller liknande men tror knappast att man är särskilt vuxen eller "mogen" när man fjantar runt och kallar 90:er för småbarn och tror att man är skittufft.

Ta inte allt så allvarligt. Förlåt om du uppfattade det fel. Nu vill jag att vi inte skriver något mer direkt till varandra i denna tråd. Förresten tror jag inte att jag är tuff, snarare att jag var lite dryg. Inget mer av det nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor