Tackleberry Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Sry dubbelpost. Ny sigg, gjord av mig självsåklart (motiv Bob Marley). Fy fan vilken ful! Så jobbig att se på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Ja, den var väl... lite skrikig... Skrikig?? heeh vad menar du? Edit: det är mitt första jobb i mspaint 2.0 Redigerad 11 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ger du igen eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Fy fan vilken ful! Så jobbig att se på... Hahaha, du är allt för rolig. Tackar, tar åt mig såååå mycket Edit: i allt skrattande så missade jag Ace's post, snygg sigg! Lätt och fin, Jim carrey (spelling?) livade upp den rejält Edit2: Vinnecool, tröghet till president! Redigerad 11 mars, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 i allt skrattande så missade jag Ace's post, snygg sigg! Lätt och fin, Jim carrey (spelling?) livade upp den rejält Det är ju trots allt han som är the REAL Ace Ventura Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Hahaha, du är allt för rolig. Tackar, tar åt mig såååå mycket Ärligt talat så är den fulare än de flesta. Gör något åt den, för jag mår lite smådåligt när jag ser den. Edit: Till alla som inte vet kan jag säga det att jag egentligen stör mig på xPisc, inte på siggen.. Redigerad 11 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ärligt talat så är den fulare än de flesta. Gör något åt den, för jag mår lite smådåligt när jag ser den. Den kan inte vara fulare än min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ärligt talat så är den fulare än de flesta. Gör något åt den, för jag mår lite smådåligt när jag ser den. Jag tycker din är fulare, tråkig & grå. Hans passar jäkligt fint ihop med avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Muhahah, en ny avatar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ärligt talat så är den fulare än de flesta. Gör något åt den, för jag mår lite smådåligt när jag ser den. Edit: Till alla som inte vet kan jag säga det att jag egentligen stör mig på xPisc, inte på siggen.. Ja, varför hackar du på siggen när du egentli.. ehm.. du verkar inte ha nått mål grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ärligt talat så är den fulare än de flesta. Gör något åt den, för jag mår lite smådåligt när jag ser den. Edit: Till alla som inte vet kan jag säga det att jag egentligen stör mig på xPisc, inte på siggen.. Någon har tappat bort nappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Någon har tappat bort nappen. -- Vi vill inte ha denna tråden låst, som förra toao tråden så on.topic boys n' girls. tackie, vill du fortsätta diskutera så är du välkommen att skicka mig ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 tackie, vill du fortsätta diskutera så är du välkommen att skicka mig ett PM. Nej, såg att du räknas till kategorin "småbarn". Född 90 Så nu slutar vi "bråket". Egentligen hatar jag dig inte speciellt. Var väldigt trött idag och agerade inte som jag borde. Pga. av det ska jag gå och lägga mig snart. Som sagt on-topic igen. Ska jag skaffa en ny signatur, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nej, såg att du räknas till kategorin "småbarn". Född 90 Så nu slutar vi "bråket". Egentligen hatar jag dig inte speciellt. Var väldigt trött idag och agerade inte som jag borde. Pga. av det ska jag gå och lägga mig snart. Som sagt on-topic igen. Ska jag skaffa en ny signatur, vad tycker ni? När är du född? Vet inte hur man ska beklassa någon som "mogen" eller liknande men tror knappast att man är särskilt vuxen eller "mogen" när man fjantar runt och kallar 90:er för småbarn och tror att man är skittufft. Kom med riktiga argument istället för massa skitsnack som inte ger nått, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ska jag skaffa en ny signatur, vad tycker ni? Ja, det tycker jag VERKLIGEN jag att du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vet inte hur man ska beklassa någon som "mogen" eller liknande men tror knappast att man är särskilt vuxen eller "mogen" när man fjantar runt och kallar 90:er för småbarn och tror att man är skittufft. Ta inte allt så allvarligt. Förlåt om du uppfattade det fel. Nu vill jag att vi inte skriver något mer direkt till varandra i denna tråd. Förresten tror jag inte att jag är tuff, snarare att jag var lite dryg. Inget mer av det nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Tackleberry, det var det jag försökte skriva tidigare men som du ignorerade totalt. Tackelberry, ja. Du bör göra en ny signatur, gärna lite färg på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Percy Nilegård Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Percy Nilegård snygg...stilren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Vilken av de här två sigarna ska jag använda? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Baby_Jin_copy.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/King.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts