Meller Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Min är finast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 Min är finast... Mmmm.. Men man ska ha en bild också! Och varför i hela helvetets namn är det skrivet på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2004 För att det är en klassisk replik, och det låter bättre på engelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Jaha ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 30 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2004 Waaaaaaaaaahahaaaaaaaaaa Ny sig den är ganska simpel jag tog bara en bild på Christie(Tekken4) Skrev KuNg-Fo0d med min blod text, Gjorde vampyr tänder och la på en effekt. ful som stryk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Snygg. men vad blir homer strypt av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Erm.. VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Erm.. VA? Ja "F'et" i FerkurZ Signatur är homer. han blir typ strypt av en jojo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Homer? . Inte i Simpsons va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Hur i hela lemmeltågens oskrivna lag får ni det till homer som blir strypt av en jojo? Jag kan se jojon, men hur får ni de till Homer??? @ Skribb: Gör du dina sigs i PSP??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 verkligen inte en jojo eller homer =P vad det är får ni klura ut själva sen dom som vet tycker jag inte ska säga =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 verkligen inte en jojo eller homer =P vad det är får ni klura ut själva sen dom som vet tycker jag inte ska säga =P Grr.... De ser typ ut som Elvis eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Typ nån kille från Futurama med stödjhul, eller så är jag ute och cyklar ganska rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Typ nån kille från Futurama med stödjhul, eller så är jag ute och cyklar ganska rejält. Professorn böjer sin rygg i ett avsnitt och får gå med stödhjul på nacken under hela tiden.. I slutet böjer nån tillbaka hans rygg.. minns inte så väl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 (redigerad) @ skribb: Gör du dina sigs i PSP??? yep, yep, yep it stämms. Edit: Då har man en ny avatar i cirkulation. Redigerad 31 oktober, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Professorn böjer sin rygg i ett avsnitt och får gå med stödhjul på nacken under hela tiden.. I slutet böjer nån tillbaka hans rygg.. minns inte så väl.. Medalj =D Och här är nog en av mina första ps bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 jag har installerat eye candy 2000 till mitt PSP .. vad hjälper det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crownless Skrivet 31 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2004 Jag har lätt snyggaste signaturen av alla så stfu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2004 Bästa signaturen: <Dread[]> men lol <Dread[]> min sköldpadda lackade ur helt <Dread[]> jag tog fel på honom och musen och dubbelklickade honom i pannan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts