kattälskaren Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Det här blir nog lite mer juligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Det här blir nog lite mer juligt. Sexigt med hög signatur, tummen upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Samma artist som målade bilden jag hade på min 'första' avatar () håller nu på att måla en ny bild som jag ska använda som avatar här näst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Samma artist som målade bilden jag hade på min 'första' avatar () håller nu på att måla en ny bild som jag ska använda som avatar här näst. Ge upp din lånade så länge då! 13e dec är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Nytt nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Fulländat(?) jultema nu då. Det närmar sig ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Och du ser inte själv att det för länge sedan var gjort? Eller vad kollade du på? Den kvällen då 90 Gtasajten medlemmar vart bannade p.g.a en admin Oh. Era avatarer är iofs ganska lika; syftar då på STells rosahåriga kvinna. Nytt nu då. Ganska najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Oh. Era avatarer är iofs ganska lika; syftar då på STells rosahåriga kvinna. Jaha, så du troddde fortfarande att jag hade stellans. ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Jag fick en avatar av Gizmo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Jag fick en avatar av Gizmo. Den va fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Jag fick en avatar av Gizmo. Ja, den var nice. Nu ska du ha den i all evighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Jag ska inte vara sen med tomteluva på min nya Karlsson på taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Tänkte att jag byter ut Boomer-sig/avatar ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Tänkte att jag byter ut Boomer-sig/avatar ett tag. för hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 (redigerad) Tänkte att jag byter ut Boomer-sig/avatar ett tag. §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. 153 pixlar för hög Me b Bessärvisser EDIT: Vart är motivet taget ifrån? Redigerad 18 december, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Ska ni vara så, ja då får de vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Tänkte att jag byter ut Boomer-sig/avatar ett tag. Den är snygg.. Men jag gillar Boomer-signaturen. för hög? §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. 153 pixlar för hög Me b Bessärvisser EDIT: Vart är motivet taget ifrån? Äsch, det är ju jul! Det blir inte heller lika påtagligt med en sådan där transparent bild imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 för hög? CAREFACE §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. 153 pixlar för hög Me b Bessärvisser EDIT: Vart är motivet taget ifrån? CAREFACE Ta tillbaka den Boomer, den var fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 CAREFACE CAREFACE Du brukade bara vara dryg men nuförtiden är du rent odräglig. Jag skulle föreslå annat umgänge än 4chan och Mordos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Ska ni vara så, ja då får de vara. Men förminska den bara?, ta bort det genomskinliga? Eller skit i oss? Det är ju ditt val, bara för att vi säger en sak betyder inte att du måste lyssna/läsa(?). Du kan ju ha tur. Men du, var motivet taget från ett spel/film? Den är snygg.. Men jag gillar Boomer-signaturen. Äsch, det är ju jul! Det blir inte heller lika påtagligt med en sådan där transparent bild imo. Mjo, i och för sig. Jag bestämmer ju inte. Han kan ju behålla den, jag var ju bara bessärvisser som drog upp reglerna för GTAsajten Han kan ju välja att skita i oss och behålla bilden. om inte någon admin kommer och godkänner. CAREFACE Skall du verkligen prata skriva(?)? Du var en av dom första som gnällda när min var för stor Och inte ens då var du trevlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts