GiZmo Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Why so serious? Det är väl inte förbjudet? Stellans ord är lag KATTIS: DÖ :rant: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Byt dirr, annars är det du som blir bannad. Ni får löjla runt er hur mycket ni vill, när även dagismoddarna är med i leken så kan jag förstå att ni trodde admins är med på det, men icke. COOLING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 COOLING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Av alla människor som skulle kunna sno Stells identitet är du nog den sämsta på att härma honom. (Dumt nog valde jag någon som jag inte kan härma...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Jesus fucking Christ allmighty, fuck me upside down on a bike T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Why so serious? Det är väl inte förbjudet? Jä jä. Bara byt. -.- COOLING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Vore så jävla värt att få till en StellHell-avatar-kväll nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Jä jä. Bara byt. -.- Och du ser inte själv att det för länge sedan var gjort? Eller vad kollade du på? Vore så jävla värt att få till en StellHell-avatar-kväll nu. Den kvällen då 90 Gtasajten medlemmar vart bannade p.g.a en admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Vore så jävla värt att få till en StellHell-avatar-kväll nu. Testa, jag står inte för konsekvenserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Testa, jag står inte för konsekvenserna. Roar I r Stell and I r angry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 KATTIS: DÖ :rant: Dö själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Är tillbaka från fjällen nu så Vice fick tillbaka sina saker. Tack för lånet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) .... hur länge har ni egentligen tänkt att hålla på? Btw, Joe Dirt - Hur har du tänkt härma mig? Ge mig ett utförligt svar annars byter du tillbaka till ditt egna. Ok? Redigerad 13 december, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 .... hur länge har ni egentligen tänkt att hålla på? Btw, Joe Dirt - Hur har du tänkt härma mig? Ge mig ett utförligt svar annars byter du tillbaka till ditt egna. Ok? Härma, gud hjälp mig... Måste det bli blodigt allvar bara för att jag tänkte vara lite rolig som alla andra och byta och då tog jag dig av slumpen Men om du nu inte har nån humor så byter jag väl tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Härma, gud hjälp mig... Måste det bli blodigt allvar bara för att jag tänkte vara lite rolig som alla andra och byta och då tog jag dig av slumpen Men om du nu inte har nån humor så byter jag väl tillbaka... Nu var mitt sätt att fråga lite otrevligt. Ursäkta mig och tack för att du bytte tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Med Beffo temporärt uppe kunde jag hämta en gammal klassiker. Edit: x2! God jul! Redigerad 13 december, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Jahapp, då var det dags att byta tillbaka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Jahapp, då var det dags att byta tillbaka då. Måste vi? GiZmo dödshotar mig på MSN, det är ganska intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Måste vi? GiZmo dödshotar mig på MSN, det är ganska intressant. The party is over folks, move along. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Måste vi? GiZmo dödshotar mig på MSN, det är ganska intressant. Naaww skulle aldrig skada dig din kattajävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts