Juster Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Fattade ingenting när jag läste i fylletråden. Jag måste vart så jävla full när jag skrev det där, för det är inget jag minns, tänkte jag. Är det där Markkys avatar? Sååååå fel på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Ibland är modbrickor bara ivägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Hej! Vilken vidrig avatar du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Fyfan vad jobbigt imorgon på gtasajten kommer bli! Flasha optibrösten, ett litet tips bara innan du försöker med något annat. Om det är skype som suger musten ur din dator, kan du inte prova med en äldre version av programmet eller fungerar det inte att prata med folk då? Vänta vänta vänta... Vaffö!?!?!? YOU CAN'T BE ME!?!? Only I can be me Vart lite förvånad när jag kollade Illousions tråd där du hade skrivit. Eller har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Erhm... Är det bara jag som blir förvirrad med alla dessa avatar byten? Redigerad 13 december, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Vänta vänta vänta... Vaffö!?!?!? YOU CAN'T BE ME!?!? Only I can be me Vart lite förvånad när jag kollade Illousions tråd där du hade skrivit. Eller har jag missat något? Thats right, there can be only one - och det är jag. Alle090:2 Redigerad 13 december, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Kicken, skjut honom, det är jag som är den riktiga Axel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Kicken, skjut honom, det är jag som är den riktiga Axel! Va? Är det sant? Jag blir så förbannad. Jag har ju hela tiden trott att fejk-Axel var den riktige Axel. Alltså, jag har inget emot dig fejk-Axel, men du ska bara veta hur arg jag blir. Alltså, just nu kokar jag typ. Har så enorm lust att slå sönder dörren just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Va? Är det sant? Jag blir så förbannad. Jag har ju hela tiden trott att fejk-Axel var den riktige Axel. Alltså, jag har inget emot dig fejk-Axel, men du ska bara veta hur arg jag blir. Alltså, just nu kokar jag typ. Har så enorm lust att slå sönder dörren just nu. Fnissade IRL. Redigerad 13 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Thats right, there can be only one - och det är jag. Alle090:2 B) Ooohhh Noooesss Ive change too! Muhahahahahaha! Känn dig bannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Man blir ju helt snurrig av allt tokeri som pågår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Alltså, vah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Ooohhh Noooesss Ive change too! Muhahahahahaha! Känn dig bannad! Av alla människor som skulle kunna sno Stells identitet är du nog den sämsta på att härma honom. (Dumt nog valde jag någon som jag inte kan härma...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Av alla människor som skulle kunna sno Stells identitet är du nog den sämsta på att härma honom. (Dumt nog valde jag någon som jag inte kan härma...) Skulle man härma också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Skulle man härma också? ZING! ZING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Ooohhh Noooesss Ive change too! Muhahahahahaha! Känn dig bannad! Byt dirr, annars är det du som blir bannad. Ni får löjla runt er hur mycket ni vill, när även dagismoddarna är med i leken så kan jag förstå att ni trodde admins är med på det, men icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Byt dirr, annars är det du som blir bannad. Ni får löjla runt er hur mycket ni vill, när även dagismoddarna är med i leken så kan jag förstå att ni trodde admins är med på det, men icke. Why so serious? Det är väl inte förbjudet? Redigerad 13 december, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts