RavenE Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Det är ju ändå jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Även jag är lite juligare nu. He is back. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Funderar på tomtehattar på signaturen, hah. Hell yeah! Eller ett luciatåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Skulle jag ha "muslimsk konst" som signatur? Förlåt, jag skriver om - den genomgående estetiska touchen inom det mesta som är muslimskt. Och tuff beskivning Även jag är lite juligare nu. Yay! Redigerad 1 december, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 "Hej tomtegubbar" "nej, vad i helvete.." "och låt oss lustiga vara!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 "Hej tomtegubbar" "nej, vad i helvete.." "och låt oss lustiga vara!" Perfekt! Årets signatur x2 enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Vad tycker ni? Jag tyckte det var dags att skaffa en ny nu när den andra försvann. Den är alldeles för stor, jag ska försöka göra den mindre. Tomteluvorna blev lite sådär, men det duger imo. Redigerad 1 december, 2008 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Nämen, hans luva är lite stor.. Stackarn. Fattar dock inte varför det är en fet äcklig rand av ljusare rött i överkanten av luvan, försökte på 700 olika sätt att få bort den men inget fungerade utan PS pissade på mig och envisades med att förstöra min avatar. Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Skulle någon kunna fixa en fin julavatar åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Nämen, hans luva är lite stor.. Stackarn. Fattar dock inte varför det är en fet äcklig rand av ljusare rött i överkanten av luvan, försökte på 700 olika sätt att få bort den men inget fungerade utan PS pissade på mig och envisades med att förstöra min avatar. Någon? Hmm, någon ful, ljusare rand ser jag inte röken av. Däremot ser han sjukt mysig ut med den där luvan på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Hmm, någon ful, ljusare rand ser jag inte röken av. Däremot ser han sjukt mysig ut med den där luvan på sig. Hm, det var det jag var rädd för, eller något. Såg liksom ingen vettig förklaring. Det minskar liksom ju mer man zoomar in, men det ligger ändå kvar lite. Tittade på laptopens skärm precis och då såg det bra ut, det måste alltså vara skärmen som "blöder" på något konstigt sätt vid röd färg, typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Bytte också till jultema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Det här är tillräckligt juligt, men om någon snäll person skulle kunna photoshoppa på en julmössa så skulle jag inte klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Mig också fixa julstämning. Hittills bara signaturen. Avatar kommer förhoppningsvis inom några dagar vid inspirationsrus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Nån som orkar trolla in en luva på min avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Nån som orkar trolla in en luva på min avatar? Du behöver inte tacka mig, jag gjorde det ut av min godhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Någon som är phett bra på gifbilder och vill lägga in en tomteluva på min flickvän/avatar? LÄNK : http://pici.se/pictures/OJINaBuQx.gif Redigerad 1 december, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Enda stjärngossen på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Jultema lolz Btw tack till VickeX som gjorde signaturen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts