Hew Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Ny signatur . Den där ps-tutorialen som jag följde funkade inte ju så det blev lite improvisation Du borde undersöka möjligheterna att byta tillbaka till din förra signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Du borde undersöka möjligheterna att byta tillbaka till din förra signatur. Var den (mycket) bättre? Men men, det kanske händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Ny signatur . Den där ps-tutorialen som jag följde funkade inte ju så det blev lite improvisation Lensflare och render clouds? Nejtack. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 (redigerad) Bättre nu? Redigerad 21 november, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Jag gillar FerkurZ nya avatar Bra att den inte har ram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Sådärja, äntligen fick man ändan ur vagnen. Hoppas det smakar. Har inte insett hur mycket jag trollbundits till det här spelet; trots att jag inte kört det på några månader är det få spel från 1998 eller senare som jag gillat såhär mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Borde jag adda snö flingor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 (redigerad) Borde jag adda snö flingor? Du borde först och främst vänta tills första advent - ännu är det för tidigt för jultema! ...men för att säga något snällt - dina signaturer blir bättre och bättre. Redigerad 24 november, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Oh no! It's a hole in GTASajten! Yeah right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Oh no! It's a hole in GTASajten! Yeah right. *There's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 *There's Just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Oh no! It's a hole in GTASajten! Yeah right. Varför envisas du med att skriva på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Du borde först och främst vänta tills första advent - ännu är det för tidigt för jultema! ...men för att säga något snällt - dina signaturer blir bättre och bättre. Asså, Första Advent är en MYT! Oh no! It's a hole in GTASajten! Yeah right. I don't get it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Varför envisas du med att skriva på engelska? I do not know. I don't get it? Jag har texten har en innåtgående skugga, eller hur man ska förklara det, och resten av bilden är transparent. Det kan då se ut som om det är ett hål. Kolla på kanterna av texten lite mer. Det är ingenting man direkt ser om man bara tittar lite snabbt, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 I do not know. Jag har texten har en innåtgående skugga, eller hur man ska förklara det, och resten av bilden är transparent. Det kan då se ut som om det är ett hål. Kolla på kanterna av texten lite mer. Det är ingenting man direkt ser om man bara tittar lite snabbt, men ändå. Borde inte det som finns "bakom" vara i samma färg som forumets bakgrundsfärg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 I do not know. Jag har texten har en innåtgående skugga, eller hur man ska förklara det, och resten av bilden är transparent. Det kan då se ut som om det är ett hål. Kolla på kanterna av texten lite mer. Det är ingenting man direkt ser om man bara tittar lite snabbt, men ändå. Ahh, nu ser jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Borde inte det som finns "bakom" vara i samma färg som forumets bakgrundsfärg? Njea. Det ska ju vara hål. Om du tittar ner i ett hål är det väl oftast mörkare där? Det är iaf så jag ser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 I do not know. Jag har texten har en innåtgående skugga, eller hur man ska förklara det, och resten av bilden är transparent. Det kan då se ut som om det är ett hål. Kolla på kanterna av texten lite mer. Det är ingenting man direkt ser om man bara tittar lite snabbt, men ändå. Jahaaaaa, Men ååhhh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Njea. Det ska ju vara hål. Om du tittar ner i ett hål är det väl oftast mörkare där? Det är iaf så jag ser det. Hur som helst... effekten är, om inte helt utebliven, dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Ny avatar! Scotti Hill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts