Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Tycker faktiskt Vic passade Kicken ganska bra, jag kommer iallafall tänka på Kicken varje gång jag ser The Shield. Vem är den nya tuffingen?

Ord. Mackey borde bli kickens standardavatar lika självklart som att jag har Waldorf, Tweak har Daffy, eXotic har dansande lejonet, Gizmo har vargen och Saleen har vita tigern osv. :rolleyes: Bestående avatarer ftw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men... Han är ju en mjukis? :)

Buu. >_<<_<

Gillade den andra killen mycket mer. :(

Tycker faktiskt Vic passade Kicken ganska bra, jag kommer iallafall tänka på Kicken varje gång jag ser The Shield. Vem är den nya tuffingen?

Ord. Mackey borde bli kickens standardavatar lika självklart som att jag har Waldorf, Tweak har Daffy, eXotic har dansande lejonet, Gizmo har vargen och Saleen har vita tigern osv. :rolleyes: Bestående avatarer ftw.

Say hello to Vic again

@Axel: Det var Ryan Atwood

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, verkar som att mina MI-signaturer låg på Beffo. Jag har kvar dem lyckligtvis, men jag har fortfarande inte hittat en perfekt bilduppladdare. Vi kör utan rotators så länge.

Fast jag skulle bra gärna ha ett helt nytt tema.

Ursäkta det jobbiga inlägget. :o

Har photobucket och imageshack verkligen thumbnails? Jag har aldrig hittat dem. Dessutom resizas bilderna som standard.

Usch igen. Det verkar som att det var meningslöst att attacha nåt eftersom dynamiska adresser inte funkar i signatureditorn :)

post-4777-1226061399_thumb.png

post-4777-1226061414_thumb.png

post-4777-1226061423_thumb.png

post-4777-1226061429_thumb.png

post-4777-1226061437_thumb.png

post-4777-1226061445_thumb.png

post-4777-1226061453_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, verkar som att mina MI-signaturer låg på Beffo. Jag har kvar dem lyckligtvis, men jag har fortfarande inte hittat en perfekt bilduppladdare. Vi kör utan rotators så länge.

Fast jag skulle bra gärna ha ett helt nytt tema.

Ursäkta det jobbiga inlägget. :(

Har photobucket och imageshack verkligen thumbnails? Jag har aldrig hittat dem. Dessutom resizas bilderna som standard.

Usch igen. Det verkar som att det var meningslöst att attacha nåt eftersom dynamiska adresser inte funkar i signatureditorn >_<

Photobucket har, men jag tror du måste ändra i inställningarna för att den ska synas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, verkar som att mina MI-signaturer låg på Beffo. Jag har kvar dem lyckligtvis, men jag har fortfarande inte hittat en perfekt bilduppladdare. Vi kör utan rotators så länge.

Fast jag skulle bra gärna ha ett helt nytt tema.

Ursäkta det jobbiga inlägget. :(

Har photobucket och imageshack verkligen thumbnails? Jag har aldrig hittat dem. Dessutom resizas bilderna som standard.

Usch igen. Det verkar som att det var meningslöst att attacha nåt eftersom dynamiska adresser inte funkar i signatureditorn >_<

PB har TN's. Klicka på Link code options och välj att använda thumbs.

th_dandy_damask_black_1059597_0.jpg - Thumb

dandy_damask_black_1059597_1.jpg - orginal

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du ens läst forumets regler?

§2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar.

Tror du fattar det själv att jag kan läst reglerna, eller? :)

MEN jag kom på att den var för står när efter jag lagt in den.

Det är INTE bara Gtasajten jag använder denne till, därav renderingen i 800*200 :)

BTW: Ja, jag håller på att fixa det.

Done...

Så, kommentarar nu då?

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du fattar det själv att jag kan läst reglerna, eller? :)

MEN jag kom på att den var för står när efter jag lagt in den.

Det är INTE bara Gtasajten jag använder denne till, därav renderingen i 800*200 :)

BTW: Ja, jag håller på att fixa det.

Done...

Så, kommentarar nu då?

Rendering i 800x200? :(

Nåväl, du ska alltid blaffa på med det precis största som går, det är skitfult. Adblock från min sida, även om jag inte ser dina inlägg så ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...