Joe Dirt Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Vad står det egentligen i Joe Dirts signatur? Står det: "111.onf:o~" på översta raden? Den undre raden är felstavad. Skitsignatur. Ditt jävla psykfall, det är ett skämt, fan du är trögare än jag trodde Dret är ett utryck som han använder och vi hade skit kul åt det, Om du inte gillar den så ge fan i att skriva då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Crop is the tool for you! arigato gosai masu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Ditt jävla psykfall, det är ett skämt, fan du är trögare än jag trodde Dret är ett utryck som han använder och vi hade skit kul åt det, Om du inte gillar den så ge fan i att skriva då... [dryg]Hur bajsar man roligt?[/dryg] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 [dryg]Hur bajsar man roligt?[/dryg]Det är meningslöst, han kommer inte förstå. Så STFU och kommentera min signatur! ! ! ! ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Det är meningslöst, han kommer inte förstå. Så STFU och kommentera min signatur! ! ! ! ! ! ! Jag gillar den verkligen. Den definierar verkligen begreppet 'fulsnygg' när det är som bäst. Lite sådär imperfekt, men varm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Too dary? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Lite sådär imperfekt, men varm. Imperfekt ju en grammatikterm, båda orden härstammar förvisso från samma latinska ord men jag tror inte de är synonyma. Iofs står det på NE.se att ordet imperfekt betyder ofullbordad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Too dary? Mjao, jag tycker nog det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Too dary? Mjao, jag tycker nog det i alla fall. Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Too dary? Nädå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 (redigerad) Tihi, vad busig jag är. Nämen seriöst Jag behöver ett hösttema och jag har inte tid till'et Nån som vill hitta på nåt? Redigerad 18 oktober, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 Tihi, vad busig jag är. Nämen seriöst Jag behöver ett hösttema och jag har inte tid till'et Nån som vill hitta på nåt? Meh, och jag som trodde att det var något fel på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Din signatur är för stor Alle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Vad är dealen med din signatur Umberto? "QUOTE (The Dude @ Feb 24 1976; 20:38) Du vet att jag hatar dig Har gjort det sen du första gången skrev, avskydde dig dirket liksom " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Vad är dealen med din signatur Umberto? "QUOTE (The Dude @ Feb 24 1976; 20:38) Du vet att jag hatar dig Har gjort det sen du första gången skrev, avskydde dig dirket liksom " Parodi på det jag skrev till Kebab i början va 2006 som han nu har i sin signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Din signatur är för stor Alle. /*/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Parodi på det jag skrev till Kebab i början va 2006 som han nu har i sin signatur. En sjukt bra parodi med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 En sjukt bra parodi med. Men jag förstår inte riktigt... Finns det någon beef mellan Umb och Dude? Eller baserar sig inte signaturen i något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Men jag förstår inte riktigt... Finns det någon beef mellan Umb och Dude? Eller baserar sig inte signaturen i något? Jag är höger, han är vänster, så ibland har det hettat till.. Signaturen är dock givetvis ett skämt, no hard feelings. Redigerad 19 oktober, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Om jag minns rätt så hamnar Umberto och The Dude ofta(gärna? ) på olika sidor när det gäller debatter här på forumet, och jag gissar på att det är det det grundar sig i. Umberto vill bara skoja lite, det är inget personligt. Med vänlig häsning Gtasajtens Signaturanalysförbund (GSAF) genom Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts