Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Hm.

[filosoferar]

Avatarer och signaturer är väldigt viktiga, tro mig, personligheten och engagemanget från andra personer kommer fram och ska vilja prata med den andra. Under mina 4 år på olika forum har jag lärt mig det. När man inte har en avatar kan man inte snabbanalysera personen och det blir lite obehagligt att prata, man är inte lite inne i personens tankar liksom, you don't pay any attention.

Jag har tre inlägg på detta forumet (4 med detta) och jag tror att mitt första intryck har varit bra, men det får ju ni avgöra.

[/filosoferar]

Så... Jag behöver en avatar och en signatur för att smälta in och bli mer omtyckt.

Men just nu har jag inte alls några bra bilder på lager, endast lite småbarnsliga "spelbilder" som jag har på de forum som jag besöker och arbetar på... Nu vill jag höja mig från barnslig till mer mogen. Därför vill jag ha en mer mogen avatar, som utstrålar någon personlighet, vilken som helst. Kanske en "gammal och sliten" bild på en person eller någon annan.

Dessutom uppskattar jag om någon hjälpte mig, och ni får min respekt genom hela min besökstid här...

Tack,

rob.

Jag ger dig .. Mitch Hedberg!

Mitch_Hedberg_1048504_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm.

[filosoferar]

Avatarer och signaturer är väldigt viktiga, tro mig, personligheten och engagemanget från andra personer kommer fram och ska vilja prata med den andra. Under mina 4 år på olika forum har jag lärt mig det. När man inte har en avatar kan man inte snabbanalysera personen och det blir lite obehagligt att prata, man är inte lite inne i personens tankar liksom, you don't pay any attention.

Jag har tre inlägg på detta forumet (4 med detta) och jag tror att mitt första intryck har varit bra, men det får ju ni avgöra.

[/filosoferar]

Så... Jag behöver en avatar och en signatur för att smälta in och bli mer omtyckt.

Men just nu har jag inte alls några bra bilder på lager, endast lite småbarnsliga "spelbilder" som jag har på de forum som jag besöker och arbetar på... Nu vill jag höja mig från barnslig till mer mogen. Därför vill jag ha en mer mogen avatar, som utstrålar någon personlighet, vilken som helst. Kanske en "gammal och sliten" bild på en person eller någon annan.

Dessutom uppskattar jag om någon hjälpte mig, och ni får min respekt genom hela min besökstid här...

Tack,

rob.

Avatarer är ju ändå väldigt personliga, och ska spegla hur du är som person. Och med fyra (eller fem kanske det är nu:)) inlägg är det svårt att få grepp om vem du är, så... Var den du vill vara! Men å andra sidan kan man göra betydligt värre än Mitch Hedberg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En glad version av min korp i serien. Alternativt en frustrerad. ^_^

Roger that.

Hm.

[filosoferar]

Avatarer och signaturer är väldigt viktiga, tro mig, personligheten och engagemanget från andra personer kommer fram och ska vilja prata med den andra. Under mina 4 år på olika forum har jag lärt mig det. När man inte har en avatar kan man inte snabbanalysera personen och det blir lite obehagligt att prata, man är inte lite inne i personens tankar liksom, you don't pay any attention.

Jag har tre inlägg på detta forumet (4 med detta) och jag tror att mitt första intryck har varit bra, men det får ju ni avgöra.

[/filosoferar]

Så... Jag behöver en avatar och en signatur för att smälta in och bli mer omtyckt.

Men just nu har jag inte alls några bra bilder på lager, endast lite småbarnsliga "spelbilder" som jag har på de forum som jag besöker och arbetar på... Nu vill jag höja mig från barnslig till mer mogen. Därför vill jag ha en mer mogen avatar, som utstrålar någon personlighet, vilken som helst. Kanske en "gammal och sliten" bild på en person eller någon annan.

Dessutom uppskattar jag om någon hjälpte mig, och ni får min respekt genom hela min besökstid här...

Tack,

rob.

Come on, you schmucks, ge honom en avatar ffs.

Åh, om man får vara så precis så skulle jag gärna vilja se min U&Co-rollfigur som Günther, David Hasselhoff eller MacGyver. :)

Fast egentligen har du fria händer. :P

Oh man. På en 80x80-ruta. ^_^ Well, jag ska försöka. Du får dem innan jul.

Btw. Det heter fortfarande H&Co (Hultenius & Co; även om man ibland kan tro annat :( )...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Oh man. På en 80x80-ruta. ^_^

2. Well, jag ska försöka. Du får dem innan jul.

3. Btw. Det heter fortfarande H&Co (Hultenius & Co; även om man ibland kan tro annat :( )...

1. Ja, bara en av personerna alltså. Men det förstod du kanske.

2. Åh, tack! Det uppskattas verkligen. :P

3. Haha, jag gjorde samma tabbe två gånger. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maimstream har ett citat av mig i signaturen, så jag passade på att roa mig med lite maimcitatsökande. Tog en valfri godbit. ;)
Tre timmars håltimma och det där fick mig att dra på läpparna. Jag har ditt, inte bara för att det är roligt, utan för att även jag skulle kunna dra till med något sådant ifall jag var ute och körde :P

I övrigt håller jag med RavenE och tycker att du ska ha den tredje katten :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...