Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Nja till signaturen.. men det var en FUCKING AWESOME AVATAR!!! :D:wub::):naughty::D

Edit: Seriöst alltså...

Jag vet. Signaturen var bara någonting jag gjorde för utfyllnad. Avataren har jag tänkt ha kvar dock. Har inte ritat personen (som ska föreställa mig) själv, utav det har en tjej gjort. Jag la till bakgrunden och skuggan. :wub:

Den där bilden är verkligen jag. Den äger.

ForestVacation_1048135_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Umberto, om du skulle få lite tid på dina händer så skulle jag verkligen uppskatta en U&Co-avatar. :)
Och om du får ännu mer tid skulle jag också vilja ha en sådan, just for ze lulz. :P
Om du har extremt mycket tid, så skulle jag inte tacka nej till en H&Co-avatar heller.

Ehm, hmm, ja, jo, ja... Avatarer är ju inte riktigt min grej men ptja, får se...

Hur vill ni ha dem isf (miner etc)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm.

[filosoferar]

Avatarer och signaturer är väldigt viktiga, tro mig, personligheten och engagemanget från andra personer kommer fram och ska vilja prata med den andra. Under mina 4 år på olika forum har jag lärt mig det. När man inte har en avatar kan man inte snabbanalysera personen och det blir lite obehagligt att prata, man är inte lite inne i personens tankar liksom, you don't pay any attention.

Jag har tre inlägg på detta forumet (4 med detta) och jag tror att mitt första intryck har varit bra, men det får ju ni avgöra.

[/filosoferar]

Så... Jag behöver en avatar och en signatur för att smälta in och bli mer omtyckt.

Men just nu har jag inte alls några bra bilder på lager, endast lite småbarnsliga "spelbilder" som jag har på de forum som jag besöker och arbetar på... Nu vill jag höja mig från barnslig till mer mogen. Därför vill jag ha en mer mogen avatar, som utstrålar någon personlighet, vilken som helst. Kanske en "gammal och sliten" bild på en person eller någon annan.

Dessutom uppskattar jag om någon hjälpte mig, och ni får min respekt genom hela min besökstid här...

Tack,

rob.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...