GiZmo Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Jag tycker inte det, nä. Agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Jag vet inte längre. Jag har beslutsångest. Vill i sådana fall någon trevlig och mysig forumit fixa ihop en liten fin avatar med Vic Mackey aka. Michael Chiklis som motiv? Snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 http://gizgiz.nu/php/upload/vic.jpg ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 http://gizgiz.nu/php/upload/vic.jpg ;D Lol! Stencoolt! Tack din hundkåte jävel! Hundälskare! Hundige hund! Hundare! GIZMO! http://img2.mysmiley.net/imgs/smile/love/love0033.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Det kommer bli svårt att vänja sig, men den är fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Det kommer bli svårt att vänja sig, men den är fin! Haha, jag tycker detsamma. Detta är grymt olikt mig egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Den var riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Jag vet inte längre. Jag har beslutsångest. Vill i sådana fall någon trevlig och mysig forumit fixa ihop en liten fin avatar med Vic Mackey aka. Michael Chiklis som motiv? Snälla Skulle kunna googla reda på vem det är, men då kan jag inte passa på att fråga dig varför.. Så, vem är han och varför är hans tryne värt att ta upp dina värdefulla avatar-pixlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Skulle kunna googla reda på vem det är, men då kan jag inte passa på att fråga dig varför.. Så, vem är han och varför är hans tryne värt att ta upp dina värdefulla avatar-pixlar? Det är huvudkaraktären i The Shield som du hört mig prata om jättemycket. Varför? Jag tyckte Mr. U beskrev det bra föregående sidan. Bild på olika personer gör din avatar mycket mer personlig, om man så kan säga. Jag är inte så bra på att beskriva just det. Jadu...jag skulle lika gärna kunna haft en avatar på Hayley, men tro mig, för det första skulle jag bli hatad och för det andra så är redan Hayley uttjatad här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 (redigerad) Det är huvudkaraktären i The Shield som du hört mig prata om jättemycket. Varför? Jag tyckte Mr. U beskrev det bra föregående sidan. Bild på olika personer gör din avatar mycket mer personlig, om man så kan säga. Jag är inte så bra på att beskriva just det. Jadu...jag skulle lika gärna kunna haft en avatar på Hayley, men tro mig, för det första skulle jag bli hatad och för det andra så är redan Hayley uttjatad här Spank you. Trivs inte med min, kommer nog ny snart. Redigerad 19 september, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Hmm... Kanske dags för avatarbyte? Förslag, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Hmm... Kanske dags för avatarbyte? Förslag, någon? Vad som helst är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Vad som helst är bättre. Du, det där är inte sant. Du vet inte vad jag kan göra med Paint! Jag råkar dock veta att om jag går för långt så adblockar alla bara det så det gäller att hålla sig på gränsen där liksom. Funderar på att göra något seriöst den här gången dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Hmm... Kanske dags för avatarbyte? Förslag, någon? Nä, tycker du sa ha kvar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Nä, tycker du sa ha kvar den. Second that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 (redigerad) Det är huvudkaraktären i The Shield som du hört mig prata om jättemycket. Varför? Jag tyckte Mr. U beskrev det bra föregående sidan. Bild på olika personer gör din avatar mycket mer personlig, om man så kan säga. Jag är inte så bra på att beskriva just det. Jadu...jag skulle lika gärna kunna haft en avatar på Hayley, men tro mig, för det första skulle jag bli hatad och för det andra så är redan Hayley uttjatad här Yay, now we're talking. Mackey+kicken=win. Hmm... Kanske dags för avatarbyte? Förslag, någon? Jag vet inte varför, men jag kom spontant att tänka på Dr Zoidberg, Futurama. Redigerad 19 september, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Jag vet inte varför, men jag kom spontant att tänka på Dr Zoidberg, Futurama.[youtube-old]b1bEgQ_ZRg4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Umberto, om du skulle få lite tid på dina händer så skulle jag verkligen uppskatta en U&Co-avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Och om du får ännu mer tid skulle jag också vilja ha en sådan, just for ze lulz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Om du har extremt mycket tid, så skulle jag inte tacka nej till en H&Co-avatar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts