Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Jag vet inte längre. Jag har beslutsångest. Vill i sådana fall någon trevlig och mysig forumit fixa ihop en liten fin avatar med Vic Mackey aka. Michael Chiklis som motiv? Snälla happy_crying_1047665_0.gif

Skulle kunna googla reda på vem det är, men då kan jag inte passa på att fråga dig varför..

Så, vem är han och varför är hans tryne värt att ta upp dina värdefulla avatar-pixlar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle kunna googla reda på vem det är, men då kan jag inte passa på att fråga dig varför..

Så, vem är han och varför är hans tryne värt att ta upp dina värdefulla avatar-pixlar?

Det är huvudkaraktären i The Shield som du hört mig prata om jättemycket. Varför? Jag tyckte Mr. U beskrev det bra föregående sidan. Bild på olika personer gör din avatar mycket mer personlig, om man så kan säga. Jag är inte så bra på att beskriva just det. Jadu...jag skulle lika gärna kunna haft en avatar på Hayley, men tro mig, för det första skulle jag bli hatad och för det andra så är redan Hayley uttjatad här :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är huvudkaraktären i The Shield som du hört mig prata om jättemycket. Varför? Jag tyckte Mr. U beskrev det bra föregående sidan. Bild på olika personer gör din avatar mycket mer personlig, om man så kan säga. Jag är inte så bra på att beskriva just det. Jadu...jag skulle lika gärna kunna haft en avatar på Hayley, men tro mig, för det första skulle jag bli hatad och för det andra så är redan Hayley uttjatad här :confused:

Spank you.

Trivs inte med min, kommer nog ny snart.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är huvudkaraktären i The Shield som du hört mig prata om jättemycket. Varför? Jag tyckte Mr. U beskrev det bra föregående sidan. Bild på olika personer gör din avatar mycket mer personlig, om man så kan säga. Jag är inte så bra på att beskriva just det. Jadu...jag skulle lika gärna kunna haft en avatar på Hayley, men tro mig, för det första skulle jag bli hatad och för det andra så är redan Hayley uttjatad här :)

Yay, now we're talking. Mackey+kicken=win. :D:naughty:

Hmm... Kanske dags för avatarbyte? :D

Förslag, någon?

Jag vet inte varför, men jag kom spontant att tänka på Dr Zoidberg, Futurama.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...