spajdermän Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Nytt shit, jag med. Den här håller nog ett bra tag, tycker den är dödsskön. Årets Signatur 2008: Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Do You Wanna? ...originellt, fuck you. Redigerad 16 september, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Helfint, Mordos! Do You Wanna? ...originellt, fuck you. Vem är lirarn i avataren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Helfint, Mordos! Vem är lirarn i avataren? Skulle tro att det är Luke Pritchard. Oh yes! Andra idag! Redigerad 16 september, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Vem är lirarn i avataren? Luke Pritchard från The Kooks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Helfint, Mordos! Vem är lirarn i avataren? Det är Luke Pritchard, sångaren i The Kooks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Det är Luke Pritchard, sångaren i The Kooks. Är det Luke Pritchard, sångaren i The Kooks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Aha, själv trodde jag att det var Luke Pritchard. Han i The Kooks. Edit, äääh nu blev det inte lika roligt nör Mordos klämde sig emellan. Det finns en gräns för när de här skämten blir jobbiga (munkskämt undantaget) och den överskreds precis med den här posten. Attans. Redigerad 16 september, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Aha, själv trodde jag att det var Luke Pritchard. Han i The Kooks. Edit, äääh nu blev det inte lika roligt nör Mordos klämde sig emellan. Det finns en gräns för när de här skämten blir jobbiga (munkskämt undantaget) och den överskreds precis med den här posten. Attans. Jag förstör jämt det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) Alltså, jag känner mig så tråkig med min avatar och jag vet inte vad som passar min personlighet bra här. Vad tycker ni jag borde ha? Tänker då främst på avatarer som kännetecknar en. T.ex den vita tigern för Saleen, ankan för Tweak, soldaten för Panimala osv. Redigerad 17 september, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Alltså, jag känner mig så tråkig med min avatar och jag vet inte vad som passar min personlighet bra här. Vad tycker ni jag borde ha? Tänker då främst på avatarer som kännetecknar en. T.ex den vita tigern för Saleen, ankan för Tweak, soldaten för Panimala osv. Umberto-serie Kicken för Kicken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Alltså, jag känner mig så tråkig med min avatar och jag vet inte vad som passar min personlighet bra här. Vad tycker ni jag borde ha? Tänker då främst på avatarer som kännetecknar en. T.ex den vita tigern för Saleen, ankan för Tweak, soldaten för Panimala osv. Trädet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Umberto-serie Kicken för Kicken.. Noshörningen, right? Trädet! Menar du det där trädet som jag hade jättelänge sedan? Då jag hade ett citat från Crash i signaturen? Eller menar du den jag hade nyligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Ny text. Yääääääää! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Temporär signatur is the shit!! Det ska jag bara säga han länsmansjävel, jag stånkar korv och vänder mossa och böjer gräs och eldar päron och tvättar knutar och spiller lort och krymper rök. Det hinner ingen fan med bockfrämmat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Temporär signatur is the shit!! Det ska jag bara säga han länsmansjävel, jag stånkar korv och vänder mossa och böjer gräs och eldar päron och tvättar knutar och spiller lort och krymper rök. Det hinner ingen fan med bockfrämmat! HAHAHAHA!!! Minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Azupload verkar ungefär lika pålitligt som beffo så det blir bara paulx1 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 (redigerad) Alltså, jag känner mig så tråkig med min avatar och jag vet inte vad som passar min personlighet bra här. Vad tycker ni jag borde ha? Tänker då främst på avatarer som kännetecknar en. T.ex den vita tigern för Saleen, ankan för Tweak, soldaten för Panimala osv. Well, jag har sagt det förut och jag säger det igen - de bästa avatarerna är de som visar någon form av ansikte. Random grafikgrejs kan vara snyggt men jag tycker att det ofta känns ganska "opersonligt". Edit: Du som är sådär tüff och hård kunde ju t.ex. ha Vic Mackey. Redigerad 18 september, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Edit: Du som är sådär tüff och hård kunde ju t.ex. ha Vic Mackey. Åh, det är så sant! Nu suger jag på PS och Paint och allting annat, men att klippa ut en del av bilden och låta en annan sätta dit en ram var jag kapabel till. Ser detta bra ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Åh, det är så sant! Nu suger jag på PS och Paint och allting annat, men att klippa ut en del av bilden och låta en annan sätta dit en ram var jag kapabel till. Ser detta bra ut? Jag tycker inte det, nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts