Xazzi Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Fult. Smaklös text och väldigt simpel. Men så trött på att ha en default forum bild som avatar. Om någon är uttråkad och bra på photoshop, gör mig en In Flames Sig / Avatar och jag blir glad. Nu ska jag sova, att ha feber är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Gjorde en ny, inte helt nöjd, men bättre än den gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Caravaggio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Tillfälligt, nytt, och så. Läste om en bok som tog i tu med skämt, roliga historier, och om varför vi tycker saker är roliga, varför vi skämtar, osv. Boken verkade intressant, och i recensionen förekom vad som sades vada världens kortaste skämt, som fick bli min signatur! Avataren blev något så ovanligt som en bild på mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Jag känner mig ärad att bli utropad som Vice President. Jag stödjer Umberto i dessa svåra tider och vet att han är den rätta mannen för den förändring som vi talat om sedan länge. Umberto har lyckats skapa en enig sida, där ingen samhällsgrupp är glömd och med sitt hårda arbete så är han menad att vinna valet. Jag kommer göra mitt yttersta för att stödja och hjälpa Umberto på väg till toppen. Vote or die! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Jag känner mig ärad att bli utropad som Vice President. Jag stödjer Umberto i dessa svåra tider och vet att han är den rätta mannen för den förändring som vi talat om sedan länge. Umberto har lyckats skapa en enig sida, där ingen samhällsgrupp är glömd och med sitt hårda arbete så är han menad att vinna valet. Jag kommer göra mitt yttersta för att stödja och hjälpa Umberto på väg till toppen. Vote or die! Haha! Nu hoppas jag bara att du inte har några gravida tonårsdöttrar i garderoben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Avataren eller signaturen har INGET att göra med varandra Så va tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Avataren eller signaturen har INGET att göra med varandra Så va tycks? 1: Where it so easy? X: Was it so easy? 2: Were it so easy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 1: Where it so easy? X: Was it so easy? 2: Were it so easy? I vote X! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 (redigerad) 1: Where it so easy? X: Was it so easy? 2: Were it so easy? 1: Båda citaten ä från Halo 3. The Arbiter säger 'Where it so easy?' och Master Chief säger i slutet 'Wake me when you need me'. Så alltså, vare sig avatren, signaturen eller citaten håller ihop EDIT: Kanske man ska stava 'Were it so easy?' Redigerad 6 september, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 EDIT: Kanske man ska stava 'Were it so easy?' 'Were' stavas det indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 'Were' stavas det indeed fixd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Men det ska vara "was". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 1: Where it so easy? X: Was it so easy? 2: Were it so easy? Du glömde "wear it so easy?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Men det ska vara "was". Jo, men han säger inte was i filmen. Du glömde "wear it so easy?". reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Du glömde "wear it so easy?". Klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Tillåt mig att introducera för er, väldigt snabbt och hafsigt gjort i paint: Kokerskan Solveig! Comments? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 (redigerad) Tillåt mig att introducera för er, väldigt snabbt och hafsigt gjort i paint: Kokerskan Solveig! Comments? [ img]http://img228.imageshack.us/img228/6223/solveigaj3.png[/img ] (Ta bort spacen) Redigerad 8 september, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 [ img]http://img228.imageshack.us/img228/6223/solveigaj3.png[/img ] (Ta bort spacen) Strul, strul Fixat iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 (redigerad) Nytt och troligtvis temporärt tema. Men med min ork så behöver ni inte förvänta er något nytt inom en snar framtid, heh! Redigerad 9 september, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts