Mordos Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Darth Vader is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Signaturer och avatarer jag brukar jag sitta och leka med när jag har tråkigt. Och nu har jag tråkigt. Den var ganska bra tycker jag. Bättre än din nuvarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Den var ganska bra tycker jag. Bättre än din nuvarande. Sant, mycket är bättre än den dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Nu e det nog dags för mig att byta sigg, även fast jag nyss gjorde det från den gul/svarta ganska snygga (imo) till en inte lika snygg. Iallafall så har jag tre alternativ och vet inte vilken jag ska ta, kan ni hjälpa mig? 1 2 3 Visserligen står det inte XaeRo på dom då jag inte använder det användarnamnet någon mer... förrutom här, då jag inte orkar byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Darth Vader is the shit. Hjälmar is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Sant, mycket är bättre än den dock. Glömde du att skriva 'inte' efter 'dock'? Byter väl till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Glömde du att skriva 'inte' efter 'dock'? Byter väl till den. "mycket är bättre än den dock inte." ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Glömde du att skriva 'inte' efter 'dock'? Byter väl till den. Många är bättre än den. Det finns mycket som är bättre än den. Allting är bättre än den. Vill du ha det skrivet på något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Länge sen jag gjorde en signatur nu. Säkert 2 år sen. Så kanske inte bästa resultatet! Byta? http://img301.imageshack.us/img301/5642/signaturcopyxa4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Glömde du att skriva 'inte' efter 'dock'? Byter väl till den. Va? Som sagt..."mycket är bättre än den dock inte."? Har förstått att du fått för dig att vara dryg i alla lägen du kan bara för att på något sätt känna dig bättre. Men den här gången förstår jag inte ens hur du menar. Sucks to be you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 "mycket är bättre än den dock inte." ? Många är bättre än den. Det finns mycket som är bättre än den. Allting är bättre än den. Vill du ha det skrivet på något annat sätt? Va? Som sagt..."mycket är bättre än den dock inte."? Har förstått att du fått för dig att vara dryg i alla lägen du kan bara för att på något sätt känna dig bättre. Men den här gången förstår jag inte ens hur du menar. Sucks to be you? Aj aj. Såg tydligen fel. Trodde att det stog "mycket bättre är den dock" istället för "mycket är bättre än den dock" som jag nu ser att det står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 <-- Up close & personal. Hjälmar is the shit. WTF Saleen? WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Hmmmm , trött på den gamla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 <-- Up close & personal. Awesome! WTF Saleen? WTF? Ta det lugnt. Tigerskrället kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 <-- Up close & personal. WTF Saleen? WTF? Riktigt skön, men jag skulle gärna se transparent istället för det där vita i hörnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Riktigt skön, men jag skulle gärna se transparent istället för det där vita i hörnen. Say what? För mig är den transparent. Använder du IE? Redigerad 23 augusti, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Say what? För mig är den transparent. Använder du IE? Verkligen? Trodde inte det kunde vara transparent i .jpg-bilder. Nej, jag använder Firefox. Hmm.. http://www.inspiredofspirit.com/joomla/forum/style_emoticons/default/hmm.gif Redigerad 23 augusti, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Say what? För mig är den transparent. Använder du IE? Verkligen? Trodde inte det kunde vara transparent i .jpg-bilder. Nej, den är inte transparant. Nej, det går inte att göra transparanta bilder i .jpg, utan endast i .png. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Say what? För mig är den transparent. Använder du IE? För mig är den också transparent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Nej, den är inte transparant. Nej, det går inte att göra transparanta bilder i .jpg, utan endast i .png. .gif med faktiskt. För mig är den också transparent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts