Siana Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Kan jag inte få byta avatar i fred utan att det blir två sidors diskussion om det? Trådens syfte är att diskutera avatarer och signaturer. Jag förstår inte varför du postar här om du inte vill ha dem kommenterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 La in lite reklam om the blogg =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Ptja, det är ju 25% chans att ni får samma bild två gånger i rad. Det beror på om han klickade i "linear" eller "random". Ibland blir man tvungen att rensa cachen, jag hade problem med mina 2 GTA IV-bilder som skulle växla. Fast då var det ju krångligare förstås. Det är ingen som haft "problem" med min signatur? Den ska byta varje gång man ser den - eller rättare sagt, varje gång den visas (=laddas från sidan). Då kan loopen gå ett varv innan man själv tittar på den nästa gång. Den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Hur gör du sa att den byter bild varje gång man laddar en sida med din avatar? FAN HELLER! Hm, nu kan jag inte bestämma mig. Den: Eller den? http://img134.imageshack.us/img134/614/18060991969fa78e8c71jx6.png Det kallas fractal eller hur? BTW Den översta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 http://www.azupload.com -> Image Rotators. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Okej, jag behåller den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Nytt pyssel. Avataren ligger på beffo, så den syns säkert inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) http://www.azupload.com -> Image Rotators. Tack Redigerad 13 augusti, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Tack Man kan göra rätt komplexa scheman med image rotators också, genom att kombinera flera. Jag har just nu en image rotator som signatur. Den består av dels MI-bilden (den gamla, blå), men också en ANNAN image rotator. Den här "andra" image rotatorn består av åtta bilder, så istället för att lägga en enda bökig rotator som går: MI -> bild 2 -> MI -> bild 3 -> MI -> bild 4... , så slänger jag upp alla i den ena och låter den andra bara bestå av 1 bild + en "mapp" av bilder, som loopas. I våras hade jag till och med tre image rotators kombinerade på nåt sätt som gjorde att 2 bilder visades varannan gång, sen byttes dessa 2 bilder mot 2 andra i en vecka, sen gick man tillbaka till de 2 första bilderna. Signaturen växlade alltså mellan A och B, där A bestod av bild 1 o 2 som loopades, och B bestod av bild 3 o 4 som loopades. Anyway, det är ett sjukt bra verktyg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Man kan göra rätt komplexa scheman med image rotators också, genom att kombinera flera. Jag har just nu en image rotator som signatur. Den består av dels MI-bilden (den gamla, blå), men också en ANNAN image rotator. Den här "andra" image rotatorn består av åtta bilder, så istället för att lägga en enda bökig rotator som går: MI -> bild 2 -> MI -> bild 3 -> MI -> bild 4... , så slänger jag upp alla i den ena och låter den andra bara bestå av 1 bild + en "mapp" av bilder, som loopas. I våras hade jag till och med tre image rotators kombinerade på nåt sätt som gjorde att 2 bilder visades varannan gång, sen byttes dessa 2 bilder mot 2 andra i en vecka, sen gick man tillbaka till de 2 första bilderna. Signaturen växlade alltså mellan A och B, där A bestod av bild 1 o 2 som loopades, och B bestod av bild 3 o 4 som loopades. Anyway, det är ett sjukt bra verktyg! Haha, så jävla avancerat du gjort det då Men annars en grym ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Alright, kör på Blood Red Shoes-tema ett tag. Bilder från Hultsfred '08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Nytt pyssel. Avataren ligger på beffo, så den syns säkert inte. Gillas, böghomo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Jag vill ha tillbaka min gamla signatur, men jag har tappat bort avataren som passade ihop med den. Jag minns inte vem som gjorde signaturen åt mig, så jag skulle bli jätteglad ifall någon gjorde en avatar till denna! http://img246.imageshack.us/img246/2096/post241144008215fb9.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Black 2008 är över, dags för nästa event i signaturen. Syndicate Festival, 1½ månad kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 h3h3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Jag vill ha tillbaka min gamla signatur, men jag har tappat bort avataren som passade ihop med den. Jag minns inte vem som gjorde signaturen åt mig, så jag skulle bli jätteglad ifall någon gjorde en avatar till denna! http://img246.imageshack.us/img246/2096/post241144008215fb9.th.jpg Haha, gjorde inte jag den där för aslänge sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Haha, gjorde inte jag den där för aslänge sedan? Jepp, det var du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Haha, gjorde inte jag den där för aslänge sedan? Var det du? Du har inte kvar avataren? Jag vill gärna byta tillbaka till den signaturen, men det blir inte lika fint utan en passande avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) lol, helt fel tråd.. Redigerad 20 augusti, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Signaturer och avatarer jag brukar jag sitta och leka med när jag har tråkigt. Och nu har jag tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts