Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Ptja, det är ju 25% chans att ni får samma bild två gånger i rad.

Det beror på om han klickade i "linear" eller "random". Ibland blir man tvungen att rensa cachen, jag hade problem med mina 2 GTA IV-bilder som skulle växla. Fast då var det ju krångligare förstås.

Det är ingen som haft "problem" med min signatur? Den ska byta varje gång man ser den - eller rättare sagt, varje gång den visas (=laddas från sidan). Då kan loopen gå ett varv innan man själv tittar på den nästa gång.

Den.

s2kkowmqa3js.png

:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack :)

Man kan göra rätt komplexa scheman med image rotators också, genom att kombinera flera. Jag har just nu en image rotator som signatur. Den består av dels MI-bilden (den gamla, blå), men också en ANNAN image rotator. Den här "andra" image rotatorn består av åtta bilder, så istället för att lägga en enda bökig rotator som går: MI -> bild 2 -> MI -> bild 3 -> MI -> bild 4... , så slänger jag upp alla i den ena och låter den andra bara bestå av 1 bild + en "mapp" av bilder, som loopas.

I våras hade jag till och med tre image rotators kombinerade på nåt sätt som gjorde att 2 bilder visades varannan gång, sen byttes dessa 2 bilder mot 2 andra i en vecka, sen gick man tillbaka till de 2 första bilderna. Signaturen växlade alltså mellan A och B, där A bestod av bild 1 o 2 som loopades, och B bestod av bild 3 o 4 som loopades.

Anyway, det är ett sjukt bra verktyg! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan göra rätt komplexa scheman med image rotators också, genom att kombinera flera. Jag har just nu en image rotator som signatur. Den består av dels MI-bilden (den gamla, blå), men också en ANNAN image rotator. Den här "andra" image rotatorn består av åtta bilder, så istället för att lägga en enda bökig rotator som går: MI -> bild 2 -> MI -> bild 3 -> MI -> bild 4... , så slänger jag upp alla i den ena och låter den andra bara bestå av 1 bild + en "mapp" av bilder, som loopas.

I våras hade jag till och med tre image rotators kombinerade på nåt sätt som gjorde att 2 bilder visades varannan gång, sen byttes dessa 2 bilder mot 2 andra i en vecka, sen gick man tillbaka till de 2 första bilderna. Signaturen växlade alltså mellan A och B, där A bestod av bild 1 o 2 som loopades, och B bestod av bild 3 o 4 som loopades.

Anyway, det är ett sjukt bra verktyg! :(

Haha, så jävla avancerat du gjort det då ;)

Men annars en grym ide :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha tillbaka min gamla signatur, men jag har tappat bort avataren som passade ihop med den. Jag minns inte vem som gjorde signaturen åt mig, så jag skulle bli jätteglad ifall någon gjorde en avatar till denna! :mf_doof:

Haha, gjorde inte jag den där för aslänge sedan? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...