Adrian G Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Nu har man, efter fem år, fixat ett set som inte handlar om katter. Mm, väldigt snyggt också. Mycket snyggare än den där default-avataren. Sen nu när Master 812 börjat använda den började det bli svårt att veta vem som var vem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Nu har man, efter fem år, fixat ett set som inte handlar om katter. Synd. Nu känns du som en i mängden. Katter var ju ditt kännetecken liksom. Och signaturen är enligt mig alldeles för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Nu blir det väl dubbelpost, men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag älskar Image Rotators! Det är den bästa uppfinningen på hur länge som helst. Min signatur växlar mellan bild A (blått berg på Melée Island) och bild B. Bild B består i sin tur av 9 bilder från och över Monkey Island. Alltså kommer det synas en blå bild varannan gång, och varannan gång är det någon av följande bilder: Och säg nu inte att ni inte gillar det! Jag gillar det inte... Jag älskar det! Känner dock igen få av miljöerna (men Mêlee Island klingar dock väldigt ljudligt bekant!), var väl för liten av en knodd för att minnas något från när jag satt och kikade över mina bröders axlar när de skolade mig i MI1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Och säg nu inte att ni inte gillar det! Jag säger som Axel. Älskar't. Han sade det inte så, men jag är nyvaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) Gjorde om temat. Gillar verkligen Wall-e! Redigerad 11 augusti, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 HJÄÄÄLP. Jag vet seriöst inte vad jag ska ha för signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 HJÄÄÄLP. Jag vet seriöst inte vad jag ska ha för signatur. Ingen alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Ingen alls? Jag har försökt, men får inte bort dom jävla strecken som delar upp signatur och posts. Det så förfärligt ut med dom strecken där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Ingen alls? Det är bara surfittor som inte har någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Det är bara surfittor som inte har någon. Nej, det är coola människor som inte har någon signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Nej, det är coola människor som inte har någon signatur. Vad gör då du utan signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Vad gör då du utan signatur? AJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 AJ aaa din mamma sa de okkså när ja tog henne i rumpan!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 aaa din mamma sa de okkså när ja tog henne i rumpan!!!!!!! Du kunde ju ha tolkat mitt korta avar som att jag inte orkade tjaffsa vidare annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Du kunde ju ha tolkat mitt korta avar som att jag inte orkade tjaffsa vidare annars. Du kunde ha tolkat mitt oseriösa svar som ett oseriöst svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Du kunde ha tolkat mitt oseriösa svar som ett oseriöst svar. JAHAAAA. Jag som trodde du tagit min mamma i rumpan på riktigt. Puh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 JAHAAAA. Jag som trodde du tagit min mamma i rumpan på riktigt. Puh KLART JAG GJORDE ÄRU KNÄPP ELLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Nu blir det väl dubbelpost, men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag älskar Image Rotators! Det är den bästa uppfinningen på hur länge som helst. Min signatur växlar mellan bild A (blått berg på Melée Island) och bild B. Bild B består i sin tur av 9 bilder från och över Monkey Island. Alltså kommer det synas en blå bild varannan gång, och varannan gång är det någon av följande bilder: Spelet är, om ni fortfarande inte förstått det, The Secret of Monkey Island. Och säg nu inte att ni inte gillar det! Som jag sagt så gillar jag bilderna väldigt mycket, speciellt de ljusa öarna, väldigt vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) JAHAAAA. Jag som trodde du tagit min mamma i rumpan på riktigt. Puh KLART JAG GJORDE ÄRU KNÄPP ELLEVarför håller du på såhär? Ärru cool? Mordos = ? Mordos bråkar med admin? Ja, stor pojke du bråkar med admin! Vad egendomligt tuff du äääär! Vi lär nog alla se upp till dig. Jag gör det redan nu, faktiskt. Ska uppdatera signaturer. Har uppdaterat signaturen Edit. Jag gillar Henkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiboooooooooooooooooooooooooooooooooojs (<-- klingar lika fint som Beastie Boys) MI-tema. Redigerad 11 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Varför håller du på såhär? Ärru cool? Mordos = ? Mordos bråkar med admin? Ja, stor pojke du bråkar med admin! Vad egendomligt tuff du äääär! Vi lär nog alla se upp till dig. Jag gör det redan nu, faktiskt. Ska uppdatera signaturer. Har uppdaterat signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts