Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Nu blir det väl dubbelpost, men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag älskar Image Rotators! Det är den bästa uppfinningen på hur länge som helst.

Min signatur växlar mellan bild A (blått berg på Melée Island) och bild B.

Bild B består i sin tur av 9 bilder från och över Monkey Island. Alltså kommer det synas en blå bild varannan gång, och varannan gång är det någon av följande bilder:

Och säg nu inte att ni inte gillar det! <_<

Jag gillar det inte...

Jag älskar det! Känner dock igen få av miljöerna (men Mêlee Island klingar dock väldigt ljudligt bekant!), var väl för liten av en knodd för att minnas något från när jag satt och kikade över mina bröders axlar när de skolade mig i MI1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu blir det väl dubbelpost, men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag älskar Image Rotators! Det är den bästa uppfinningen på hur länge som helst.

Min signatur växlar mellan bild A (blått berg på Melée Island) och bild B.

Bild B består i sin tur av 9 bilder från och över Monkey Island. Alltså kommer det synas en blå bild varannan gång, och varannan gång är det någon av följande bilder:

Spelet är, om ni fortfarande inte förstått det, The Secret of Monkey Island. :)

Och säg nu inte att ni inte gillar det! <_<

Som jag sagt så gillar jag bilderna väldigt mycket, speciellt de ljusa öarna, väldigt vackert!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAHAAAA. Jag som trodde du tagit min mamma i rumpan på riktigt. Puh
:(

KLART JAG GJORDE ÄRU KNÄPP ELLE
Varför håller du på såhär? Ärru cool? Mordos = B) ? Mordos bråkar med admin? Ja, stor pojke du bråkar med admin! Vad egendomligt tuff du äääär! :D Vi lär nog alla se upp till dig. Jag gör det redan nu, faktiskt. Ska uppdatera signaturer.

Har uppdaterat signaturen :naughty:^_^:P

Edit. Jag gillar Henkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiboooooooooooooooooooooooooooooooooojs (<-- klingar lika fint som Beastie Boys) MI-tema.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...