kicken Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Mjo, byt. Vilken signatur som helst är bättre än den du har nu. Ehm, okej. Jag är helt sjukt glad just nu så jag gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Kände för att fräscha upp lite med en brud som avatar. Var länge sedan nu med alla gasmasker. Gillar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Tack till Vinnie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Näeh, nu står jag inte ut med min signatur längre! Borta. Tills jag fixar något så har jag fyllt i med lite text - synonymer till ordet dock! Hoppas de uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Näeh, nu står jag inte ut med min signatur längre! Borta. Tills jag fixar något så har jag fyllt i med lite text - synonymer till ordet dock! Hoppas de uppskattas. Du kan lägga till harbor, wharf, pier... "Dock" är f.ö. ett ord jag tenderar att överanvända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Du kan lägga till harbor, wharf, pier... "Dock" är f.ö. ett ord jag tenderar att överanvända. Jag med, förr. Nu har du blivit lika stel som jag var! Fast det kan ju bero på att du fastnat rätt mycket i diskussioner och inte vanliga inlägg på sistone. ...och by the way tänkte jag utöka min Monkey Island-signatur med några fler godingar från det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 "Dock" är f.ö. ett ord jag tenderar att överanvända. Jag med. Rätt mycket också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 (redigerad) Jag med, förr. Nu har du blivit lika stel som jag var! Fast det kan ju bero på att du fastnat rätt mycket i diskussioner och inte vanliga inlägg på sistone. ...och by the way tänkte jag utöka min Monkey Island-signatur med några fler godingar från det spelet. Ptja, jag har väl alltid varit ganska stel i mina skriverier, åtminstone de som handlar om mer "seriösa" ämnen. Jag är universitetsskadad - can't help it. Redigerad 9 augusti, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Nytt. Signaturen är någon random text. Vet inte vad jag ska ha där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Nytt. Signaturen är någon random text. Vet inte vad jag ska ha där. Gu' vad likt det blev nu. Aja. De som klagar dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Gu' vad likt det blev nu. Aja. De som klagar dör. Likt? Du och jag menar du? Förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Likt? Du och jag menar du? Förlåt. Ja, vi två. Men jag bryr mig inte. EHEHEH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Tigern kommer och går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Ja, vi två. Men jag bryr mig inte. EHEHEH. Nja, det tycker jag inte. Eller lite kanske. Puss. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 1. 2. 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 FUCK yes! Bästa på forumet, hands down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 FUCK yes! Bästa på forumet, hands down. Second that, and stuff like that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Jag undrar om nån vet namnet på den font jag använt till min "Henkibojj"-text i den här signaturen: Jag skulle vilja göra fler signaturer med samma tema och då gärna med samma text 1. 2. 3. Snyggt! Vad är det för nåt, varifrån kommer det? EDIT: Jag tjuvstartar lite med den här signaturen, jag kunde inte hålla mig Redigerad 10 augusti, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Nu blir det väl dubbelpost, men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag älskar Image Rotators! Det är den bästa uppfinningen på hur länge som helst. Min signatur växlar mellan bild A (blått berg på Melée Island) och bild B. Bild B består i sin tur av 9 bilder från och över Monkey Island. Alltså kommer det synas en blå bild varannan gång, och varannan gång är det någon av följande bilder: Spelet är, om ni fortfarande inte förstått det, The Secret of Monkey Island. Och säg nu inte att ni inte gillar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Nu har man, efter fem år, fixat ett set som inte handlar om katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts