kattälskaren Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Jag kunde inte hitta min gamla signatur. Redigerad 4 augusti, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Ska alle ha så ska jag också ha >_> hmm.. byta? http://gizgiz.nu/php/upload/test.gif Well, sure I guess. As long it dosn't conflict with the rules. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Hardstyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Ska alle ha så ska jag också ha >_> hmm.. byta? http://gizgiz.nu/php/upload/test.gif Vidrig bild. Jag respekterar att du är zoofil men var vänlig att sluta annonsera det överallt så jag slipper tänka på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Ska alle ha så ska jag också ha >_> hmm.. byta? http://gizgiz.nu/php/upload/test.gif Nej förihelvete. You're goin' to far! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) ful jävla signaturjävla helvete Redigerad 6 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Minns ni? Minns ni? Ni minns, va? Snyggaste någonsin, va! Den lär väl stanna ett jäkla bra tag nu, den kommer ju ändå bara tillbaka. Tack till Kebab som ändrade storlen på signaturen när den var nygjord. Äntligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Minns ni? Minns ni? Ni minns, va? Snyggaste någonsin, va! Den lär väl stanna ett jäkla bra tag nu, den kommer ju ändå bara tillbaka. Tack till Kebab som ändrade storlen på signaturen när den var nygjord. Weheey! Och det sistnämnda hade jag faktiskt glömt. Varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Om någon annan vill joina -05 stilen, här är några som var med i någon tävling för läänge sen. Klickklack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Om någon annan vill joina -05 stilen, här är några som var med i någon tävling för läänge sen. Klickklack Aaah, good times. Signaturer var mycket mer personliga på den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Om någon annan vill joina -05 stilen, här är några som var med i någon tävling för läänge sen. Klickklack ÅH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Ska alle ha så ska jag också ha >_> hmm.. byta? http://gizgiz.nu/php/upload/test.gif Tydligen bara jag som tyckte den var fin. Ser inget vidare.. Sexuellt med bilden heller. Okej, det är en glad och muskulös hund med svansen i vädret, vad är det för för fel med det? SÅ BYT OM DU VILL GIZMO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Tydligen bara jag som tyckte den var fin. Ser inget vidare.. Sexuellt med bilden heller. Okej, det är en glad och muskulös hund med svansen i vädret, vad är det för för fel med det? SÅ BYT OM DU VILL GIZMO! You are no /b/rother of mineth. THOU SHALL BURN IN RIGHTEOUS FLAMES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Vidrig bild. Jag respekterar att du är zoofil men var vänlig att sluta annonsera det överallt så jag slipper tänka på det. Nej förihelvete. You're goin' to far! Tydligen bara jag som tyckte den var fin. Ser inget vidare.. Sexuellt med bilden heller. Okej, det är en glad och muskulös hund med svansen i vädret, vad är det för för fel med det? SÅ BYT OM DU VILL GIZMO! Det var mest bara ett skämt dock men tack IceCandy <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 "Uppdaterad signatur" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 "Uppdaterad signatur" Fix'd, nu ser den mer ut som cigarettvarningen. http://img388.imageshack.us/img388/3420/hiphopoh6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Fix'd, nu ser den mer ut som cigarettvarningen. http://img388.imageshack.us/img388/3420/hiphopoh6.jpg Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Kände för att fräscha upp lite med en brud som avatar. Var länge sedan nu med alla gasmasker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Känner mig för att byta just nu? Y/N ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Känner mig för att byta just nu? Y/N ? Mjo, byt. Vilken signatur som helst är bättre än den du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts