Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

japp, så ska det vara.

Ram är så.. Uttorkat nu. ALLT ser inte bra ut i en ram. Som P-Cs avatar. Den är så fridfull och färgglad ut utan ram. Med ram ser det ut som ett typiskt försök till en kreativ avatar.

Färgglad, fridfull och kreativ avatar vs tråkig inramad avatar som 90% av forumet har. (ram alltså). Jag röstar på det förstnämnda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ram är så.. Uttorkat nu. ALLT ser inte bra ut i en ram. Som P-Cs avatar. Den är så fridfull och färgglad ut utan ram. Med ram ser det ut som ett typiskt försök till en kreativ avatar.

Färgglad, fridfull och kreativ avatar vs tråkig inramad avatar som 90% av forumet har. (ram alltså). Jag röstar på det förstnämnda.

Precis. Min avatar t.ex skulle lätt klara sig utan ramen, medans din, Mordos, ser bättre ut med ram.

Cheers!

Personligen tycker jag att forumet är lite för insnöat på bilder med 1px-svarta ramar omkring sig.

Just det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ram är så.. Uttorkat nu. ALLT ser inte bra ut i en ram. Som P-Cs avatar. Den är så fridfull och färgglad ut utan ram. Med ram ser det ut som ett typiskt försök till en kreativ avatar.

Färgglad, fridfull och kreativ avatar vs tråkig inramad avatar som 90% av forumet har. (ram alltså). Jag röstar på det förstnämnda.

Du får självklart tycka vad du vill, men din logik är lite bristande. Om det ser ut som allting annat eller är jätteorginellt har inget att göra med hur snygg signaturen är.

Vi har ramar runt tavlor just för att övergången ska bli tydlig. För att den ska sticka ut men inte störas av bakgrunden. Jag känner likadant om forumavatarer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får självklart tycka vad du vill, men din logik är lite bristande. Om det ser ut som allting annat eller är jätteorginellt har inget att göra med hur snygg signaturen är.

Vi har ramar runt tavlor just för att övergången ska bli tydlig. För att den ska sticka ut men inte störas av bakgrunden. Jag känner likadant om forumavatarer.

Väldigt mycket word. Jag tänkte skriva något smart först men kom inte på det smarta men så gjorde du det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får självklart tycka vad du vill, men din logik är lite bristande. Om det ser ut som allting annat eller är jätteorginellt har inget att göra med hur snygg signaturen är.

Vi har ramar runt tavlor just för att övergången ska bli tydlig. För att den ska sticka ut men inte störas av bakgrunden. Jag känner likadant om forumavatarer.

Allt jag säger är att, ramar är tråkiga nu. Visst, det kanske visar övergången väldigt tydligt, men det drar även ned på den orginella delen hos en avatar - enligt mig.

Plus. jag har då aldrig sett en regnbåge med svarta kanter kring sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt jag säger är att, ramar är tråkiga nu. Visst, det kanske visar övergången väldigt tydligt, men det drar även ned på den orginella delen hos en avatar - enligt mig.

Plus. jag har då aldrig sett en regnbåge med svarta kanter kring sig.

Och jag har aldrig sett en varningsskylt med svarta kanter. Vad är din poäng?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt jag säger är att, ramar är tråkiga nu. Visst, det kanske visar övergången väldigt tydligt, men det drar även ned på den orginella delen hos en avatar - enligt mig.

Plus. jag har då aldrig sett en regnbåge med svarta kanter kring sig.

Du ändrar ändå avatar och signatur varannan vecka, det är tråkigare än att ha ram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag har aldrig sett en varningsskylt med svarta kanter. Vad är din poäng?

Signatur =/= avatar.

Du ändrar ändå avatar och signatur varannan vecka, det är tråkigare än att ha ram.

Pff, jag brukar hålla mig ett par veckor nu. Plus, jag är inte en sån där som skriver meningsfulla meddelanden, så det är inte så viktigt vilken avatar/signatur jag har. De där som skriver 'viktigare' saker, de ska ju typ aldrig byta. Höh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...