R2D2 Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Och med borttagen ram Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Jag håller med Siana. Skulle nog onekligen se mycket bättre ut utan ram. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Jag var bara tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Jag tror att den skulle göra sig bättre utan ram. Nej, men med skarpare övergångar Och med borttagen ram http://pici.se/pictures/DYFQzTGsk.png http://pici.se/pictures/SEqWaegAB.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Så ska det se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Nej usch vad fult. Ram ska det vara. http://pici.se/pictures/DYFQzTGsk.png = ser malplacerat ut. Ofullständig. http://pici.se/pictures/SEqWaegAB.png = japp, så ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 http://pici.se/pictures/oltsoMUCg.png Den yttersta fyrkanten (1 pixel runt om hela kvadraten) är här 50% genomskinlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 japp, så ska det vara. Ram är så.. Uttorkat nu. ALLT ser inte bra ut i en ram. Som P-Cs avatar. Den är så fridfull och färgglad ut utan ram. Med ram ser det ut som ett typiskt försök till en kreativ avatar. Färgglad, fridfull och kreativ avatar vs tråkig inramad avatar som 90% av forumet har. (ram alltså). Jag röstar på det förstnämnda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Cheers! Personligen tycker jag att forumet är lite för insnöat på bilder med 1px-svarta ramar omkring sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Ram är så.. Uttorkat nu. ALLT ser inte bra ut i en ram. Som P-Cs avatar. Den är så fridfull och färgglad ut utan ram. Med ram ser det ut som ett typiskt försök till en kreativ avatar. Färgglad, fridfull och kreativ avatar vs tråkig inramad avatar som 90% av forumet har. (ram alltså). Jag röstar på det förstnämnda. Precis. Min avatar t.ex skulle lätt klara sig utan ramen, medans din, Mordos, ser bättre ut med ram. Cheers! Personligen tycker jag att forumet är lite för insnöat på bilder med 1px-svarta ramar omkring sig. Just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 (redigerad) Ramar är skit! Jag har förövrigt en fin avatar. Sedan länge alltså... ni har sett det va? Det är Yoni ju... han i Why?... ni har uppmärksammat hur fin och pixlig den här, va? Redigerad 27 juli, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Updatering på min sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Ram är så.. Uttorkat nu. ALLT ser inte bra ut i en ram. Som P-Cs avatar. Den är så fridfull och färgglad ut utan ram. Med ram ser det ut som ett typiskt försök till en kreativ avatar. Färgglad, fridfull och kreativ avatar vs tråkig inramad avatar som 90% av forumet har. (ram alltså). Jag röstar på det förstnämnda. Du får självklart tycka vad du vill, men din logik är lite bristande. Om det ser ut som allting annat eller är jätteorginellt har inget att göra med hur snygg signaturen är. Vi har ramar runt tavlor just för att övergången ska bli tydlig. För att den ska sticka ut men inte störas av bakgrunden. Jag känner likadant om forumavatarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Du får självklart tycka vad du vill, men din logik är lite bristande. Om det ser ut som allting annat eller är jätteorginellt har inget att göra med hur snygg signaturen är. Vi har ramar runt tavlor just för att övergången ska bli tydlig. För att den ska sticka ut men inte störas av bakgrunden. Jag känner likadant om forumavatarer. Väldigt mycket word. Jag tänkte skriva något smart först men kom inte på det smarta men så gjorde du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Du får självklart tycka vad du vill, men din logik är lite bristande. Om det ser ut som allting annat eller är jätteorginellt har inget att göra med hur snygg signaturen är. Vi har ramar runt tavlor just för att övergången ska bli tydlig. För att den ska sticka ut men inte störas av bakgrunden. Jag känner likadant om forumavatarer. Allt jag säger är att, ramar är tråkiga nu. Visst, det kanske visar övergången väldigt tydligt, men det drar även ned på den orginella delen hos en avatar - enligt mig. Plus. jag har då aldrig sett en regnbåge med svarta kanter kring sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Allt jag säger är att, ramar är tråkiga nu. Visst, det kanske visar övergången väldigt tydligt, men det drar även ned på den orginella delen hos en avatar - enligt mig. Plus. jag har då aldrig sett en regnbåge med svarta kanter kring sig. Och jag har aldrig sett en varningsskylt med svarta kanter. Vad är din poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Allt jag säger är att, ramar är tråkiga nu. Visst, det kanske visar övergången väldigt tydligt, men det drar även ned på den orginella delen hos en avatar - enligt mig. Plus. jag har då aldrig sett en regnbåge med svarta kanter kring sig. Du ändrar ändå avatar och signatur varannan vecka, det är tråkigare än att ha ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Och jag har aldrig sett en varningsskylt med svarta kanter. Vad är din poäng? Signatur =/= avatar. Du ändrar ändå avatar och signatur varannan vecka, det är tråkigare än att ha ram. Pff, jag brukar hålla mig ett par veckor nu. Plus, jag är inte en sån där som skriver meningsfulla meddelanden, så det är inte så viktigt vilken avatar/signatur jag har. De där som skriver 'viktigare' saker, de ska ju typ aldrig byta. Höh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Och jag har aldrig sett en varningsskylt med svarta kanter. Vad är din poäng? Varför ska du fortsätta? P-C's avatar är så mycket snyggare utan ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts