Mordos Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Ny avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Black mage ifrån FF1 tema ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 GiZmo: Mycket fin hund! naw, thanks kanske lite stor, får fixa när jag kommer hem fuskedit: kände inte igen dig först Vad har jag haft för avatar innan.. hmm.. nån varg avatar.. får se när jag kommer hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Ny avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Ny avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Ny avatar. Avenged Sevenfold? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Ny sign, vad tycks? Kritik är mer än välkommet (är lite av en n00b i PS så jag behöver all hjälp jag kan få ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Nytt skit incoming! Har faktiskt två olika, men jag använder denna först Stort tack till eXotic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Nytt skit incoming! Har faktiskt två olika, men jag använder denna först Stort tack till eXotic! REBE... OH WAIT HAYLEY <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 (redigerad) Nytt skit incoming! Har faktiskt två olika, men jag använder denna först Stort tack till eXotic! Oj, vilken skillnad det blev sådär och när den var i photoshop, jag skickar en ny. Edit: Bah, jag suger på skuggor, nåväl. Herr K. verkar vara nöjd i alla fall. Redigerad 22 juli, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Nytt skit incoming! Har faktiskt två olika, men jag använder denna först Stort tack till eXotic! Haha, jag bara satt och väntade på att du skulle fixa ett Paramore-set Snyggt hur som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Boomerinspirerat. http://pici.se/pictures/ofzSqsfTX.png Fast jag gillar den jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Det är ju faktiskt Pride-vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Hade du inte det där tills alldeles nyss? Jo, det är ju det som jag menar. Jag byter ju aldrig sig/avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Det är ju faktiskt Pride-vecka! Jag tror att den skulle göra sig bättre utan ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Jag tror att den skulle göra sig bättre utan ram. Nej, men med skarpare övergångar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Det är ju faktiskt Pride-vecka! Fan va gay! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Fan va gay! ( ) HIHIHIHIHI! DÄR VAR DU ALLT FYNDIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Nej, men med skarpare övergångar Och med borttagen ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts