Jazz Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Vem hänger med på en resa i tidsmaskinen? Kom igen, det blir kul. Fast något känns fel, jag hade någon anna bild där bredvid kebab-smilien tror jag. Hittade den här med. Det där är väl fel färg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Det där är väl fel färg? Inte lika gammal, men jag vill gärna Återse Morotzenegger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Negern Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 (redigerad) . Redigerad 14 juli, 2008 av Negern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Vem hänger med på en resa i tidsmaskinen? Kom igen, det blir kul. Fast något känns fel, jag hade någon anna bild där bredvid kebab-smilien tror jag. Hittade den här med. Nja, ditt gamla var snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Vem hänger med på en resa i tidsmaskinen? Kom igen, det blir kul. Fast något känns fel, jag hade någon anna bild där bredvid kebab-smilien tror jag. Hittade den här med. Hittade dem! Jag trodde de var på Silentwhisper men icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Kom igen, ni måste använda dem också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Inte lika gammal, men jag vill gärna Återse Morotzenegger. Huh?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Bytte till min första signatur jag hade här på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Vem hänger med på en resa i tidsmaskinen? Kom igen, det blir kul. Fast något känns fel, jag hade någon anna bild där bredvid kebab-smilien tror jag. Hittade den här med. Vem sa nostalgi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Vem sa nostalgi? Såg en av dina andra posts och gick WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Edit: Nej, detta blev för traumatiskt. Tillbaka till samtiden igen. Redigerad 15 juli, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Ja! Jacker postade en äckligt gammal signatur av mig i humortråden, jag var 13, hade truckerkeps och det stog "WANTED!!!!!$$$$$$$$$$ LAST SAW" ungefär. Kan någon leta rätt på den för en kaka? Ring mig för två veckor sedan, innan jag tog bort den. @Kebab: Ska du inte skriva med grönt när du ändå är igång? @Nuvarande lilla sidospår: Har några av mina "kluttriga" gamla godingar kvar, de allra finaste gick dock i graven med SW Men de jag har kommer inte dyka upp igen på bra länge i alla fall ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Ja! Jacker postade en äckligt gammal signatur av mig i humortråden, jag var 13, hade truckerkeps och det stog "WANTED!!!!!$$$$$$$$$$ LAST SAW" ungefär. Kan någon leta rätt på den för en kaka? Här är posten; http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=971196 Bilden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=27119 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Här är posten; http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=971196 Bilden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...st&id=27119 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Fan, jag kan inte komma på någon gammal avatar jag haft.. hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Fan, jag kan inte komma på någon gammal avatar jag haft.. hjälp! HST med pilot-aktiga solglasögon och cigarett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 HST med pilot-aktiga solglasögon och cigarett. Äsch, den var ju förra året. Jag tänker mer 2005-ish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Äsch, den var ju förra året. Jag tänker mer 2005-ish. Hm, Kalle & Hobbe? När han är utklädd till Stupendous Man? Eller drömmer jag...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Well fuck my ozon! (Fan vad fula teman jag hade förut. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Well fuck my ozon! (Fan vad fula teman jag hade förut. ) Blast from the past. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts