Flaskan Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 roligt.. ? Eller vad menar du med den? Man måste varit med för att tycka det ska va kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Man måste varit med för att tycka det ska va kul. Då är ju frågan, varför har du då den som en signatur? Folk kommer ju inte tycka det är roligt precis. Nytt skit incoming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Var ett tag sedan jag både bytte eller gjorde något så jag kände att det var dags. Orkade inte sitta och pilla så det fick bli något enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Nytt skit incoming. Dyngfint. --- Tigern stannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Signaturen ska jag nog använda ett tag, men avataren känns.. nja. Bah. Someone, give me avatar ünd signatur. Please? Redigerad 13 juli, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Signaturen ska jag nog använda ett tag, men avataren känns.. nja. Bah. Someone, give me avatar ünd signatur. Please? Du behöver inte ha största möjliga tillåtna signatur. Jag tycker det är fult. Kör på något simpelt. Gör som mr tobbe, Ingenting alls. Simpelt Fast det är väl kanske är det jag förknippar honom med. Så du får inte ha det. Mindre signatur som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Vad ska jag ha som avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Vad ska jag ha som avatar? Jude Law i The Holiday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Du behöver inte ha största möjliga tillåtna signatur. Jag tycker det är fult. Kör på något simpelt. Gör som mr tobbe, Ingenting alls. Simpelt Fast det är väl kanske är det jag förknippar honom med. Så du får inte ha det. Mindre signatur som sagt. Jo, jag vet. Är för trött för att fixa det. Vad ska jag ha som avatar? Giraffen! .. för, det var du som hade den, right? Jude Law i The Holiday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Det trista med det här forumet är att när man vill köra signaturfritt så känns 80x80 lite för litet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Nytt skit incoming. Det komiska är att det antagligen finns folk som har testat det där, dvs hoppat i en syrabassäng för att få superkrafter. Signaturen ska jag nog använda ett tag, men avataren känns.. nja. Bah. Someone, give me avatar ünd signatur. Please? Du borde ha korp-tema. Vad ska jag ha som avatar? Är väl inget fel på den du har? Men annars har du ju alltid giraffen som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Det komiska är att det antagligen finns folk som har testat det där, dvs hoppat i en syrabassäng för att få superkrafter. Finns det folk som tycker FRA-lagen är en bra sak, så finns det definitivt folk som har gjort det där. Höh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Rixxz har snott Jackers signatur som Avatar ,, orka ;s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Du borde ha korp-tema. Värt att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Titta, jag kan minsann också vara jättetuff och inte ha nån signatur. Den förra ("Åhå, Hmm, Jadu") var nåt jag på skoj bestämde mig för att ha när jag suttit i IRC-kanalen ett tag. -- Trots att jag lyssnat på Metallica sedan jag var 8 år har jag aldrig haft nån Metallicasignatur, men det tänkte jag ändra på med råge. På nåt sätt tänkte jag mig en dynamisk avatar och signatur med ungefär en vecka per album, där en eller flera textstrofer ur albumens alla låtar loopas vid varje visning. Låter det som en bra idé? Ordningen är som följer, och vilka textrader jag ska ha får vi se. Kill 'em All Ride the Lightning Master of Puppets ...And Justice for All Black Album Load ReLoad St. Anger får inte nån plats, just för att det inte finns några riktigt bra låtar (albumet suger hårt) och det är dessutom inget jag på nåt sätt vill skylta med att jag lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 (redigerad) Sköt igenom, Böghumor. Jaså, jaha du.. Här fanns det flera sidor att kolla igenom... Redigerad 14 juli, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 (redigerad) Vem hänger med på en resa i tidsmaskinen? Kom igen, det blir kul. Fast något känns fel, jag hade någon anna bild där bredvid kebab-smilien tror jag. Hittade den här med. Redigerad 14 juli, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Vem hänger med på en resa i tidsmaskinen? Kom igen, det blir kul. Fast något känns fel, jag hade någon anna bild där bredvid kebab-smilien tror jag. Hittade den här med. Jag har inget kit som är gammalt nog för att vara roligt att ta tillbaka. Hittade dock den här, som jag tror tillhör dig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Vem hänger med på en resa i tidsmaskinen? Kom igen, det blir kul. Fast något känns fel, jag hade någon anna bild där bredvid kebab-smilien tror jag. Hittade den här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Vem hänger med på en resa i tidsmaskinen? Kom igen, det blir kul. Fast något känns fel, jag hade någon anna bild där bredvid kebab-smilien tror jag. Hittade den här med. Ja! Jacker postade en äckligt gammal signatur av mig i humortråden, jag var 13, hade truckerkeps och det stog "WANTED!!!!!$$$$$$$$$$ LAST SAW" ungefär. Kan någon leta rätt på den för en kaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts