Boomer Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag tycker den är skitlik. Den har andra färger och det regnar inte, but that's it. Så.. Att ha ett träd som avatar är rip off på Snuten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Så.. Att ha ett träd som avatar är rip off på Snuten? Ja. (Även om det var Stell före er, jävla ripoffhoror.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Men vad fan spelar det för roll om den är lik? Det spelar ingen roll, jag bara påpekade det. Så.. Att ha ett träd som avatar är rip off på Snuten? Nej, som jag skrev ovan så påpekade jag bara att den var väldigt lik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag har granska lite till och jag tycker då den inte är sådär skitlik/jätte-jättelik/ripoff. Snutens träd ser annorlunda utBilden är tagen från längre hållMan ser inte bara trädetDyster miljöIngen solnedgångDet regnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Det var då ett JÄVLA tjat! När man browsar forumet så brukar man läsa författaren efter dennes bilder - signatur eller avatar. Vid en snabb blick så kan den lätt blandas ihop och förvirring p g a avatarer har skett förut. Således är det skönast om ni inte har för lika set, men alla väljer givetvis vad de nu vill ha själva. Annars finns AdBlock. /wave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag har granska lite till och jag tycker då den inte är sådär skitlik/jätte-jättelik/ripoff. Den är inte snygg heller. Byt, snela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jävlar vad ni tjatar, låt grabben ha det han vill ha. Stör ni er på hans avatar? Adblocka om ni gör det, svårare än så är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 (redigerad) Jävlar vad ni tjatar, låt grabben ha det han vill ha. Stör ni er på hans avatar? Adblocka om ni gör det, svårare än så är det inte. Men tråden finns väl här för att man ska kunna få feedback på sina avatarer/signaturer. Hade han inte brytt sig vad andra tycker så hade han inte postat här. Redigerad 21 juni, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Go Boomer, it's your birthday! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 (redigerad) Go Boomer, it's your birthday! Grattis! Redigerad 26 juni, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 George Carlin http://kärlekochrespekt.org/Smileys/kor/cry.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 (redigerad) "Åhå." Redigerad 26 juni, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Bra edit, Henki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Insåg att det var sjukt länge sedan jag byte avatar/signatur. Fortsätter på konsertbildstemat, och kör Vampire Weekend! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 George Carlin http://kärlekochrespekt.org/Smileys/kor/cry.gif There, there.. *patting on the head* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Bra edit, Henki. Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 woof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Ny avatar och signatur . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Ny signatur. Hejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Evolution. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts