P-C Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Vänta .. rör Vices avatar på sig .. ? Am I on drugs .. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Vänta .. rör Vices avatar på sig .. ? Am I on drugs .. ? Nej. Utomjordingen i Vice.'s avatar rör på sig. Den har alltid gjort det, och kommer alltid att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2008 Nej. Utomjordingen i Vice.'s avatar rör på sig. Den har alltid gjort det, och kommer alltid att göra det. Jeez, har aldrig lagt märke till det förut. Scary. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Giraffe in my loft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Giraffe in my loft! Awesome.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Ny. Fin, men påminner den inte lite om Spam Snuten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 (redigerad) Kopierade signaturtext från en snubbe från FB, med tanke på övervakningslagen. Redigerad 19 juni, 2008 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Ny. Wai 2 mach SpamSnuten över den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Ny avatar kommer senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Ny avatar kommer senare. Och priset för årets tjackhoresignatur går till..... Srsly. Tycker du hon är snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Och priset för årets tjackhoresignatur går till..... Srsly. Tycker du hon är snygg? Hayden Panettiere en tjackhora...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Hayden Panettiere en tjackhora...? Aldrig hört talas om henne, jag har bara den där bilden att gå på. Och är det en representativ bild kan jag säga att hon inte är snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 (redigerad) Aldrig hört talas om henne, jag har bara den där bilden att gå på. Och är det en representativ bild kan jag säga att hon inte är snygg. Hon är med i Heroes, om det får några marackas att klinga. Redigerad 19 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Aldrig hört talas om henne, jag har bara den där bilden att gå på. Och är det en representativ bild kan jag säga att hon inte är snygg. Skärpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 (redigerad) Ny signatur= PS3 gamertag http://www.tripletags.com/uploads/A/Addeproffs48090923.jpg Om ni andra PS3-ägare också vill göra får ni skriva in mitt PSN (Addeproffs) vid registrering så jag får lite points EDIT: dilemma vilken ska jag använda? den ovanför î eller denna?-> http://www.tripletags.com/uploads/A/Addeproffs35090932.jpg Redigerad 20 juni, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Fin, men påminner den inte lite om Spam Snuten? Wai 2 mach SpamSnuten över den.. Har aldrig tänkt på det, men mja, lite är det kanske. Behåller den dock ett tag om han inte skulle tvinga mig att ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Har aldrig tänkt på det, men mja, lite är det kanske. Behåller den dock ett tag om han inte skulle tvinga mig att ta bort den. Jag tycker den är skitlik. Den har andra färger och det regnar inte, but that's it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Hörru, den är, du vet. Rätt lik Spam_Snutens avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Jag tycker den är skitlik. Den har andra färger och det regnar inte, but that's it. Men vad fan spelar det för roll om den är lik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts