Funnylin Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Edit: Nah det blev inget bra... Edit2: Orka ändra nu... jag går och sover. Redigerad 7 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ny avatar http://img196.exs.cx/img196/4275/triflagavatar9to.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Nej det är inte den fonten Fan vad alla ska ha Lost signaturer nudå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Fan vad alla ska ha Lost signaturer nudå Wörd på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ska "ändra" min avata och sign. Hjälp! Vill En avatar som man ser en Undead och en sigg med WoW att göra med. Någon som känner sig träffad? alltså, som är bra på ska sånt! tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Min nya sig tagen från Knight-online Redigerad 7 mars, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Min nya sig tagen från Knight-online Tycker den var lite stor.. =( ska nog ta å göra en ny.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Lost is boring Kommer med en ny signatur.. eller avatar.. snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ska "ändra" min avata och sign. Hjälp! Vill En avatar som man ser en Undead och en sigg med WoW att göra med. Någon som känner sig träffad? alltså, som är bra på ska sånt! tacksam Snälla ändra inte din avatar. Jag kan sitta i timmar och kolla på den, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Tycker den var lite stor.. =( ska nog ta å göra en ny.. Nej den e inte förstor..den e bara 463x175 max e 500x200... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Nej den e inte förstor..den e bara 463x175 max e 500x200... Han tyckte den var stor, alltså tyckte han väll att den ser för stor ut. Colan k, gjorde en snabb signatur.. tyvärr utan kärlek eftersom att jag inte gillar wow.. Kanske kan förbättra om jag orkar Redigerad 7 mars, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 GTA pimp: k, sparar den väl då men xPisc kan du.... vafan inte så iaf, den var cool men, lite... ÄH, det går inte naken brud kanske? nä inte d heller hmm. mer Undead isf, tack för hjlpen dräng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 GTA pimp: k, sparar den väl då men xPisc kan du.... vafan inte så iaf, den var cool men, lite... ÄH, det går inte naken brud kanske? nä inte d heller hmm. mer Undead isf, tack för hjlpen dräng! Wacraft för mig är nightelf.. ska försöka med någon snygg undead-brud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vad tycks? ska jag använda den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ska "ändra" min avata och sign. Hjälp! Vill En avatar som man ser en Undead och en sigg med WoW att göra med. Någon som känner sig träffad? alltså, som är bra på ska sånt! tacksam Kan du säga om du vill ha nån speciell text på signaturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Nej det är inte den fonten Fan vad alla ska ha Lost signaturer nudå Enligt mina efterforskningar ska det visst vara Impact. Mm...men det är för att Lost äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Miratt. Mufatt. Fransesco "Frank 'The Prime Minister' Costello" Castiglia. Hubatt. Redigerad 7 mars, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Aldrig någon som svarar? Bara ett rakt o precist svar! Ska jag änvända den här istället för min gamla? SVARA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Aldrig någon som svarar? Bara ett rakt o precist svar! Ska jag änvända den här istället för min gamla? SVARA! Nej, ty den är vedervärdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Nej, ty den är vedervärdig. Vad betyder det? Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts