Tweak Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Mitt ansikte som ser förjävligt tjockt ut + ett öra som är någon annans men ser ut att vara mitt = (Y) Lol, 747 views! Fast jag tycker inte det är kul längre, när jag kollat igen, för man ser ju att du bara säger det i total brist på annat och sen märker du att det inte var kul, och kör en klassiker när man gömmer sig sådär bakom handen, och då blir det ju rätt roligt på ett lite mobbat sätt. Det vore ju skillnad om du kände dig cool efteråt, nu bjuder du mer på dig själv. Mina egna minnesbilder var roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Personligen tänkte jag inte alls på den där filmen när jag valde fotot till miniserien utan jag behövde bara ett forumrelaterat, roligt, klassiskt foto och då kom jag direkt att tänka på bilden på kicken med örat åt fel håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Diggar bilden på StellHell med GTA IV i handen. Som ett glatt barn på julafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag kan fixa bilder med vita bakgrunder. Tomorrow. Delivery for mr Tackleberry! edit:Fixed hahaha!!!! shit jag kanske skulle ta mig tid o läsa igenom de där serierna ändå. undvikit det tils nu i brist på ork att klicka upp bilderna. Men fan det där va riktigt bra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Inspirerad av P-C, då jag såg han i nån tråd nyss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) Inspirerad av P-C, då jag såg han i nån tråd nyss.. Det är okej att göra det om P-C gör det. OH GOD I STILL LOL'D! - Kom igen nu .. visa att det är din kamera! - Ahmen .. *tänker efter* .. YO YO SNOOK .. *inser vad han just har sagt* .. eh - HAHAHA! Redigerad 29 maj, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 hahaha!!!! shit jag kanske skulle ta mig tid o läsa igenom de där serierna ändå. undvikit det tils nu i brist på ork att klicka upp bilderna. Men fan det där va riktigt bra ju Tack. Det är lättast att läsa genom att ändra siffrorna i adressfältet. 201, 202, 203... 210, 211, 212 osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Tack. Det är lättast att läsa genom att ändra siffrorna i adressfältet. 201, 202, 203... 210, 211, 212 osv. Du, finns det nåt sätt att jag kan få en bra bild när tiger tittar rakt fram som jag kan ha som avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Du, finns det nåt sätt att jag kan få en bra bild när tiger tittar rakt fram som jag kan ha som avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd...a/LSD/tiger.png Haha, du är ju galen! Eftersom requests inte verkar vara nån ful sak för dig, kan jag be om nåt avatarmaterial? Jag tänkte ta den på förra sidan men folk gillade inte svart bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Och jag som tänkte städa idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) http://i46.photobucket.com/albums/f102/CmdrDelta/LSD/tiger.png Hahaha! Du är ju underbar! Liggande skulle den nästan kunna funka som signatur! Redigerad 29 maj, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Hahaha! Du är ju underbar! Liggande skulle den nästan kunna funka som signatur! Du menar såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Metal gear tema, vet att någon hade samma bild på signaturen förut men jag skiter i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Och jag som tänkte städa idag.. http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd...ta/LSD/gris.png http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd...a/LSD/gris2.png Yay! Mycket mer än jag begärde! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 AAAH!!! AKTA PIXLIGA KANTER!!!!! Här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 AAAH!!! AKTA PIXLIGA KANTER!!!!! Här: Jag vet, det var gjort i all hast (som vanligt) och med Paint (som vanligt). Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Nu är han tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Nu är han tillbaka. Jag har snöat in mig ganska ordentligt på Stormtrooper/Daft Punk -hjälmarna av någon konstig anledning. Så tummar upp för avataren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Jag känner mig inte som en dryg katt just nu så den ryker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts