Henkibojj Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Får kolla upp vilka bilder (av femton stycken ) som passar bäst då. Man måste ju haka på! EDIT: Okej, lite hastigt gjort. Avataren är jag nöjd med, men vad säger ni om de två signaturerna. Vilken ska jag ha, ska jag ha någon av dem alls, är de för stora, är de fel på nåt annat sätt? Gjorde som sagt rätt snabbt. ("Tillåt mig" ser rätt stor ut ser jag nu.) Redigerad 27 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Får kolla upp vilka bilder (av femton stycken ) som passar bäst då. Man måste ju haka på! EDIT: Okej, lite hastigt gjort. Avataren är jag nöjd med, men vad säger ni om de två signaturerna. Vilken ska jag ha, ska jag ha någon av dem alls, är de för stora, är de fel på nåt annat sätt? Gjorde som sagt rätt snabbt. Skippa signaturen och ha vit bakrund istället som resten .. blir mer enhetligt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Får kolla upp vilka bilder (av femton stycken ) som passar bäst då. Man måste ju haka på! EDIT: Okej, lite hastigt gjort. Avataren är jag nöjd med, men vad säger ni om de två signaturerna. Vilken ska jag ha, ska jag ha någon av dem alls, är de för stora, är de fel på nåt annat sätt? Gjorde som sagt rätt snabbt. ("Tillåt mig" ser rätt stor ut ser jag nu.) Inte beffo, snälla? Kan inte se någon av bilderna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Skippa signaturen och ha vit bakrund istället som resten .. blir mer enhetligt då. Det är den enda bilden med svart bakgrund, så jag vet inte att jag kan göra så mycket åt det. Konturerna försvinner ju, så om nån med haxorskills vill göra bakgrunden vit och lyckas behålla konturerna så får ni gärna göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Får kolla upp vilka bilder (av femton stycken ) som passar bäst då. Man måste ju haka på! EDIT: Okej, lite hastigt gjort. Avataren är jag nöjd med, men vad säger ni om de två signaturerna. Vilken ska jag ha, ska jag ha någon av dem alls, är de för stora, är de fel på nåt annat sätt? Gjorde som sagt rätt snabbt. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/hzz0hcdu37ue.png http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/0zv9qdf0ktgo.png http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ud1vc07cnfyd.png ("Tillåt mig" ser rätt stor ut ser jag nu.) Jag skulle också gärna se en avatar med vit bakgrund. Av signaturerna så gillar jag den andra bättre, men personligen tror jag den skulle bli snyggare om den blev lite lägre, samt lite bredare. Mer vit bakgrund i kanterna alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Jag kan fixa bilder med vita bakgrunder. Tomorrow. Kan jag tigga en bild, Umberto? Behöver ingen roll, kan vara en statist eller nått... Delivery for mr Tackleberry! edit:Fixed Redigerad 27 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag kan fixa bilder med vita bakgrunder. Tomorrow. Delivery for mr Tackleberry! Hahahaha. Jag måste hålla mig, annars så skrattar jag nog ihjäl mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Delivery for mr Tackleberry! Där photoshop finns, finns en Mordos gömd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Mick Mars, en av världens mest underskattade gitarrister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag kan fixa bilder med vita bakgrunder. Tomorrow. Delivery for mr Tackleberry! edit:Fixed Hahaha! Du är ju otrolig! Nu fick jag bättre bilder på Saleen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag kan fixa bilder med vita bakgrunder. Tomorrow. Delivery for mr Tackleberry! edit:Fixed Wow, så där mycket förväntade jag mig inte. Skitroligt dessutom, underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Det känns som jag kommer bli efterföljd av 'Snook-skämtet' under resten av min tid här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Det känns som jag kommer bli efterföljd av 'Snook-skämtet' under resten av min tid här Säg till om du vill att jag ska byta ut avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Säg till om du vill att jag ska byta ut avataren. Haha, nej, jag bjuder på mig själv då alla majoriteten av medlemmarna redan har sett bilden eller klippet @U: Nej nej Redigerad 28 maj, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Haha, nej, jag bjuder på mig själv då alla majoriteten av medlemmarna redan har sett bilden eller klippet Hehe, bra. Jag hoppas du inte blev ledsen i ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Haha, nej, jag bjuder på mig själv då alla majoriteten av medlemmarna redan har sett bilden eller klippet Du får gärna bjuda lite till, jag har inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Du får gärna bjuda lite till, jag har inte sett den. http://www.youtube.com/watch?v=uOKlmrIeoUk 1 minut in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 "Yo yo... Snook! " and that's it? Det var väl inte mycket att hänga upp sig på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 "Yo yo... Snook! " and that's it? Det var väl inte mycket att hänga upp sig på? Mitt ansikte som ser förjävligt tjockt ut + ett öra som är någon annans men ser ut att vara mitt = (Y) Lol, 747 views! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts