Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Får kolla upp vilka bilder (av femton stycken :confused: ) som passar bäst då. Man måste ju haka på! :naughty:

EDIT: Okej, lite hastigt gjort. Avataren är jag nöjd med, men vad säger ni om de två signaturerna. Vilken ska jag ha, ska jag ha någon av dem alls, är de för stora, är de fel på nåt annat sätt? Gjorde som sagt rätt snabbt.

hzz0hcdu37ue.png

0zv9qdf0ktgo.png

ud1vc07cnfyd.png

("Tillåt mig" ser rätt stor ut ser jag nu.)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får kolla upp vilka bilder (av femton stycken :confused: ) som passar bäst då. Man måste ju haka på! :naughty:

EDIT: Okej, lite hastigt gjort. Avataren är jag nöjd med, men vad säger ni om de två signaturerna. Vilken ska jag ha, ska jag ha någon av dem alls, är de för stora, är de fel på nåt annat sätt? Gjorde som sagt rätt snabbt.

hzz0hcdu37ue.png

Skippa signaturen och ha vit bakrund istället som resten .. blir mer enhetligt då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får kolla upp vilka bilder (av femton stycken :confused: ) som passar bäst då. Man måste ju haka på! :P

EDIT: Okej, lite hastigt gjort. Avataren är jag nöjd med, men vad säger ni om de två signaturerna. Vilken ska jag ha, ska jag ha någon av dem alls, är de för stora, är de fel på nåt annat sätt? Gjorde som sagt rätt snabbt.

("Tillåt mig" ser rätt stor ut ser jag nu.)

Inte beffo, snälla? :naughty:

Kan inte se någon av bilderna nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skippa signaturen och ha vit bakrund istället som resten .. blir mer enhetligt då.

Det är den enda bilden med svart bakgrund, så jag vet inte att jag kan göra så mycket åt det. Konturerna försvinner ju, så om nån med haxorskills vill göra bakgrunden vit och lyckas behålla konturerna så får ni gärna göra det :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får kolla upp vilka bilder (av femton stycken :confused: ) som passar bäst då. Man måste ju haka på! :P

EDIT: Okej, lite hastigt gjort. Avataren är jag nöjd med, men vad säger ni om de två signaturerna. Vilken ska jag ha, ska jag ha någon av dem alls, är de för stora, är de fel på nåt annat sätt? Gjorde som sagt rätt snabbt.

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/hzz0hcdu37ue.png

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/0zv9qdf0ktgo.png

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ud1vc07cnfyd.png

("Tillåt mig" ser rätt stor ut ser jag nu.)

Jag skulle också gärna se en avatar med vit bakgrund.

Av signaturerna så gillar jag den andra bättre, men personligen tror jag den skulle bli snyggare om den blev lite lägre, samt lite bredare. Mer vit bakgrund i kanterna alltså. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...