MyStiC Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Passa dig! Союз Советских Социалистических Республик hade likviderat dig på två röda! Okejrå! Du borde dock byta tillbaka, snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Okejrå! Du borde dock byta tillbaka, snälla? Sanning. Jag ska fila på något bättre. Men nu vet alla att jag är en rymdbög i varje fall, win-win. Redigerad 24 maj, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Okejrå! Du borde dock byta tillbaka, snälla? Vafan har du gjort?! Den var ju snygg! Smisk, smisk! Mr Tobbe, ta tillbaka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Vafan har du gjort?! Den var ju snygg! Smisk, smisk! Mr Tobbe, ta tillbaka den. Nejnej! Inte du också! mr.tobbe, ta inte tillbaka den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Nejnej! Inte du också! mr.tobbe, ta inte tillbaka den! Jo, kom igen mr.tobbe, ta tillbaka den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 MR TOBBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE -- skoja bara Jag vill ha något men jag vet inte kanske jag ska ta tillbaka Oskar-temat eller ska jag det? Jag hade gärna tagit ökentemat men jag tror inte jag har kvar det någonstans. Någon som kan fixa ihop något? Surfa in på http://hybris.bloggspot.se för att se vad som intresserar mig. Om ni nu vill snickra ihop något kan ni ju gärna citera något därifrån (helst ifrån min egen sjuttiosju) och bygga en skitfin signatur. Om ni citerar en av mina egna (helst sjuttiosju) så lovar jag att ha den i minst en vecka. Mitt nick får stå om ni vill, jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 80x80 är verkligen litet ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Ny avatar. Var på tiden. Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag vill ha något men jag vet inte kanske jag ska ta tillbaka Oskar-temat eller ska jag det? Jag hade gärna tagit ökentemat men jag tror inte jag har kvar det någonstans. Någon som kan fixa ihop något? Surfa in på http://hybris.bloggspot.se för att se vad som intresserar mig. Om ni nu vill snickra ihop något kan ni ju gärna citera något därifrån (helst ifrån min egen sjuttiosju) och bygga en skitfin signatur. Om ni citerar en av mina egna (helst sjuttiosju) så lovar jag att ha den i minst en vecka. Mitt nick får stå om ni vill, jag bryr mig inte. *gäsp* This shit is gettin' old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) http://img359.imageshack.us/img359/9510/wildboyznakedcd4.gif Ganska nöjd efter att äntligen ha lyckats skapa den här animeringen. Edit: Det här hamnade ju lite fel, den är för stor för att få användas som avatar i alla fall. Bildredigeringstråden nästa! Redigerad 25 maj, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Snygg! Jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Sanning. Jag ska fila på något bättre. Men nu vet alla att jag är en rymdbög i varje fall, win-win. Jag hann inte se vad du hade, din röda kreml. ҐЭДЪЫЖ... Redigerad 25 maj, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Серге́й Па́влович Королёв for president! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Серге́й Па́влович Королёв for president! Haha, den var skitsnygg. Använd, säger jag. Ковичвич, raus, raus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Haha, den var skitsnygg. Använd, säger jag. Ковичвич, raus, raus. Jag håller med! Ковичвич, raus, raus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Snygg! Tackar, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Lololol Hultenius & Co Avsnitt 2 Redigerad 25 maj, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Nytt skit fo sho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) <- Man känner sig ju nästan tvungen Hm, någon som skulle kunna fixa en annan storlek? Kudos till den personen. Redigerad 26 maj, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) <- Man känner sig ju nästan tvungen Hm, någon som skulle kunna fixa en annan storlek? Kudos till den personen. Släng in den som signatur annars. Edit: Annars så har jag den här: Redigerad 26 maj, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts