StellHell Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Sitta och pilla PSCS3 när man är snortrött och ska gå och lägga sig är alltid den bästa sysselsättningen. Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Sitta och pilla PSCS3 när man är snortrött och ska gå och lägga sig är alltid den bästa sysselsättningen. Enjoy! Samma när man borde klä på sig för att det snart är skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Haha, tack som fan. Fast nu får jag beslutsångest, vet inte vilken jag ska välja.. Btw. Finns det möjlighet att få ännu mörkare glas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Haha, tack som fan. Fast nu får jag beslutsångest, vet inte vilken jag ska välja.. Btw. Finns det möjlighet att få ännu mörkare glas? Mjeh, inte helt nöjd men du kanske är? Redigerad 23 maj, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) ? EDIT: Undra varför jag alltid hittar massa småsaker att göra när jag har bestämt mig för att plugga... Redigerad 23 maj, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 ? EDIT: Undra varför jag alltid hittar massa småsaker att göra när jag har bestämt mig för att plugga... Ugh, har själv sådana drag. Går dock betydligt lättare när man har något kul ämne; sitter just nu själv och skriver en filosofiuppsats om determinism, kausalitet, fri vilja, och lite sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 ? EDIT: Undra varför jag alltid hittar massa småsaker att göra när jag har bestämt mig för att plugga... Tackle, you're the man. Tack. Och tack till er andra. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Haha, underbar avatar Umberto! Edit: Nu har jag tröttnat på min avatar igen. Någon idé om vad jag kan ha för något istället? Redigerad 23 maj, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Haha, underbar avatar Umberto! Edit: Nu har jag tröttnat på min avatar igen. Någon idé om vad jag kan ha för något istället? Günther! Edit: Som jag själv träffat. Redigerad 23 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Do it nao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Do it nao. Jao, eller med lite färg. http://img81.imageshack.us/img81/5037/gunthercopypr6.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Günther! Edit: Som jag själv träffat. Nu-uh, Günter är passé, live with it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Kebab får blah-vibbar nu. Hoho. + 1 för http://img81.imageshack.us/img81/5037/gunthercopypr6.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag införde ju mer eller mindre utan-avva-stilen men det är sååå Q1 2008 nu. Så jag hittade något som speglar mitt sidintresse de senaste månaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag införde ju mer eller mindre utan-avva-stilen men det är sååå Q1 2008 nu. Så jag hittade något som speglar mitt sidintresse de senaste månaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Passa dig! Союз Советских Социалистических Республик hade likviderat dig på två röda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Tro det eller ej, men jag är faktiskt inte så sugen på Günther! ( ) Fast jag har ju visserligen en ganska bra signatur annars.. (Den blev raderad när jag hade den på gtastunting.com ) http://img383.imageshack.us/img383/1975/ghuntaaa2ae5.jpg Kebab får blah-vibbar nu. Hoho. Japp Jag införde ju mer eller mindre utan-avva-stilen men det är sååå Q1 2008 nu. Så jag hittade något som speglar mitt sidintresse de senaste månaderna. Meh, du ska ju ha bild på dig själv som avatar, ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Meh, du ska ju ha bild på dig själv som avatar, ju! Det är min själ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (Den blev raderad när jag hade den på gtastunting.com ) Haha. Undrar varför... Du kan ju ha MacGyver som avatar. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Ny avatar. Var på tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts