Umberto Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Eller så bara skriver man dom vilket är helt acceptabelt på internet eftersom det klassas som talspråk (var det Umberto som sade?). Ja, det är möjligt och allt jag säger är ju sant så.. Anyways, "dom" låter iaf mycket bättre än att göra de/dem-fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Nu får det bli såhär, då jag inte orkar eller vill ändra mer sen; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Nu får det bli såhär, då jag inte orkar eller vill ändra mer sen; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Nu får det bli såhär, då jag inte orkar eller vill ändra mer sen; Snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) What? Edit: Okej. Snyggt. Tackar tackar. Inte allt för avancerade grejer, är bra grejer. Redigerad 13 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 What? Det var extremt fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Det var extremt fult. För att inte tala om tråkigt. En bokstav som avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Jag vill fråga VickeX om han har gjort sin signatur i Word men jag vågar inte. edit. tar bort mitt så länge på grund av problem mellan mig och oskar. Redigerad 14 maj, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Jag vill fråga VickeX om han har gjort sin signatur i Word men jag vågar inte. edit. tar bort mitt så länge på grund av problem mellan mig och oskar. Hehe, även Jazz tyckte att den såg "Wordig" ut. Men jag har gjort den i Photoshop. Jag var dock lite inspirerad av gamla goda Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Älskar nor_addes nya avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Funderade på ny signatur, den här kanske man ska fixa en ny avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 kanske man ska fixa en ny avatar? NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 NEJ Skoja bara, skulle bara se folks reaktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Jag ville bevisa att jag har paint på min dator så jag gjorde en signatur som de flesta kommer störa sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Jag ville bevisa att jag har paint på min dator så jag gjorde en signatur som de flesta kommer störa sig på. Jag måste erkänna att på något underligt sätt så gillar jag den. Jag vet inte hur, jag vet inte varför. Men jag gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag måste erkänna att på något underligt sätt så gillar jag den. Jag vet inte hur, jag vet inte varför. Men jag gillar den. För att du tycker om att onanera, kanske? eh...eh...en liten rad bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Nytt i min hytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Nytt i min hytt. Me like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 För att du tycker om att onanera, kanske? eh...eh...en liten rad bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Nytt i min hytt. Me like, too!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts