Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Det slumpas från en lista som jag skrev ihop själv. Tog de första jag kom på i huvudet plus medlemmar som var på listan över inloggade medlemmar. Om någon saknar sig kan den säga till.

Okej, då var det som jag trodde då.

Rätt så roligt ändå. Speciellt om någon dum person går på den, och tror att 'ännu dummare VickeX' genast blivit R2D2, den smarte morfadern. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det slumpas från en lista som jag skrev ihop själv. Tog de första jag kom på i huvudet plus medlemmar som var på listan över inloggade medlemmar. Om någon saknar sig kan den säga till.

Jag är med alldeles för lite, minst varannan gång ska jag synas när man uppdaterar! >_<

Nej men seriöst, mycket häftigt gjort. Förmodligen den enda egenkodade signaturen på forumet kan jag tro?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är de för fel på nik? :unsure:

Tycker bara att dem låter ganska ogenomtänkta. (Notera dem som i Tikki och Nik.)

-"Men om jag tar tre bokstäver och blandar runt dom lite, så blir det säkert bra".

Ungefär på det sättet. :wub:

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker bara att dem låter ganska ogenomtänkta. (Notera dem som i Tikki och Nik.)

-"Men om jag tar tre bokstäver och blandar runt dom lite, så blir det säkert bra".

Ungefär på det sättet. :wub:

"Om jag istället för att skriva både de och dem, och istället skriver dem hela tiden så borde jag ju i alla fall pricka in rätt ibland"

Ungefär på det sättet tror jag att du tänker :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Om jag istället för att skriva både de och dem, och istället skriver dem hela tiden så borde jag ju i alla fall pricka in rätt ibland"

Ungefär på det sättet tror jag att du tänker :wub:

Geez, käft. Aldrig hänt förut, och när det väl händer så ska du börja hacka. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Om jag istället för att skriva både de och dem, och istället skriver dem hela tiden så borde jag ju i alla fall pricka in rätt ibland"

Ungefär på det sättet tror jag att du tänker :wub:

Eller så bara skriver man dom vilket är helt acceptabelt på internet eftersom det klassas som talspråk (var det Umberto som sade?).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...